Mijn dochter heeft wat een stevigere middel, en daardoor vallen veel broekjes nogal nauw. Welk merk valt wat ruimer in de middel, broeken en jeans? Ik koop geen dure merken voor haar aangezien ze gauw vlekken en gaten maakt. Ze draagt nu maat 110, en die is in de lengte nog iets te lang.
Ben gisteren ook weer op spijkerbroekenjacht geweest. Lastig! Want die echt wijdere, baggy broekjes vind ik niet zo leuk/meisjesachtig. De smaller modellen zitten vaak heel strak bij haar buikje. Maar heb er een van Esprit gevonden, slim fit, maar valt bij het buikje een stuk wijder (mt 104). Moet m zelfs aansnoeren. Dus helemaal goed. Vond m niet heel duur: 29,95.
hmm ik vind de c&a spijkerbroeken verschrikkelijk hier een dikbuikige kleuter met mt 104 dopiodopio is ons favoriete merk te koop bij 1982 maar ook bij vogele volgens mij ong. 10e per broek en verkrijgbaar in diverse modellen. van meisjes-baggy.. dus redelijk ruim maar ook met leuke bloemtjes en vlinders erop en hartjes op de knieen tot strakke bootcut broekspijpjes zonder meteen een heel smal middel.