Bellen met de huisarts voor domperidom tegen de misselijkheid. Helpt ook tegen krampen. En pcm voor de buikpijn. Kom je de dag vast wel door! Sterkte!
Ik zou zeggen pcm voor de buikpijn, verder geen idee, maar ik wil je wel een fijne dag wensen, hopelijk is het een mooie bruiloft en kunnen jullie een beetje genieten!
Die heb ik wel in huis , kan ik zo meenemen. In elk geval bedankt voor al jullie tips, ga zo even de ha bellen en douchen, daar knap ik ook wat van op altijd.
hahaha nu een bordje om je nek.. pas op ik heb griep en je weet zeker dat je niet hoeft te zoenen hahaha
Deze werkt perfect! Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Motilium Hier is het vrij verkrijgbaar dus wellicht bij jouw apotheek ook, zou even bellen! Veel succes, sterkte, plezier en beterschap vandaag!
nou daar geloof ik niet zo in.. we hebben het vorig jaar zelf mee gemaakt. ik was ziek geworden die dag, een vriendin van mij was die dag op bezoek. zei was de dag daarna ziek haar man de dag daarna plus kids... mijn moeder kwam nog even iets ophalen voor vakantie was ook ziek... was een heftig griepje toen
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Mijn excuses. Over het tweede ben ik het niet eens. Ja je kunt het overal oplopen, maar je hoeft het niet op te zoeken of weg te brengen vind ik tenzij je niet anders kan natuurlijk zoals nu een beetje. Beterschap en veel plezier vandaag.
Hahaha nou dames we hebben het overleeft Heb van de dokter idd domperidon en paracetamolzetpillen gekregen. Was wel bij vlagen beroerd, maar heb het aardig uit kunnen zitten. Enige wat jammer was, was dat ik nu niet echt heb gedanst en gekletst en gegeten, maar dat maakt niet uit, was verder een hele mooie dag, die wij niet hadden willen missen. Zal ik jullie vertellen dat er NOG bij waren die wilden zoenen??? . Mijn neef zei doodleuk van dat maakt niet uit, dan is dat maar zo, mijn tante ach ik heb al zoveel alcohol op, dat doodt alle bacterieen .. Nou ja op eigen risico dan hoor... Overigens waren er nog wel meer die ziek waren, zelfs het bruidsmeisje, mijn kleine nichtje van 3, is begin van de avond weggebracht, die was zo ziek, zo sneu.
Als het een buikgriep is dan is het juist besmettelijk wanneer mensen nog diarree hebben en overgeven. Handen wassen is vaak niet voldoende. Een goed desinfecterend middel helpt wel. Maar nog is het best lastig het niet op te lopen als je er direct mee in aanraking komt. De laatste keer dat mijn dochter en man de buikgriep hadden heb ik het wel kunnen vermijden. Maar ik heb ook continu alles gedesinfecteerd en mijn handen veel gewassen en gedesinfecteerd. Maar ja, alles beter dan die rot buikgriep.
Ja ach ziek worden we toch eens he.....ga nu niet met de desinfectie rondlopen dan thuis hahaha.... Maar pas wel op dan met kussen enz... Maar ik wist dat dus niet...maar eigenlijk wel logisch nu je het zo vertelt met niet goed handen wassen....vies he als je erover nadenkt hahaha