Hoi allemaal, Even mn verhaal doen Het gaat zo goed met mij...het enige waar ik een beetje last van heb is zwangerschapsischias, maar als ik rustig aan doe....niet teveel op 1 dag doe heb ik nergens last van. En met dit mooie weer is dat geen straf Morgen krijg ik de 30 weken echo. En ik kijk er zo na uit!! Van mij mag het nu echt geboren worden..ook al weet ik dat het toch echt beter nog even kan blijven zitten hoor. Bij mijn dochtertje, was ik heel de zwangerschap zwak ziek en kots beroerd, waardoor ik misschien veel meer met mezelf bezig was, en amper kon genieten. Nu is het eigenlijk alleen maar genieten. Gister en vandaag alles weer lekker uitgewassen en in de kasten geruimd, dus echt alles is klaar nu. Ik kijk er zo naar uit om ons kindje eindelijk vast te kunnen houden. Helaas moet ik toch echt nog 10 weken wachten!!
Haha ja herkenbaar hoor! Ik kan ook echt niet wachten, hoewel beter van wel want bij ons is dus echt nog niet alles in kannen en kruiken dus heb die 10 weken wel nodig! Bij ons is het extra spannend omdat onze oudste meerdere afwijkingen heeft. Wij zullen pas zeker weten of buikbeeb gezond is na d'r geboorte, daardoor zou ik helemaal graag een sprintje willen nemen naar Mei maar helaas nog even geduld aub komt vanzelf!
Hahaha kreeg spontaan een flashback van mijn zwangerschap in de laatste trimester het wachten was idd gekmakend, maar ik mis het nu wel hoor! Geniet nog zolang het kan
He wat grappig, ik ben net zover als jij! Ik ben van mezelf al een heel ongeduldig persoon maar van mij mag ze ook wel gewoon geboren worden nu! Niet dat ik wil dat ze te vroeg geboren wordt hoor, maar ik ben zo nieuwsgierig en ik wil haar zo graag ontmoeten! Het gaat nu gelukkig wel sneller dan de afgelopen 10 weken, die gingen pas langzaam!! Gelukkig kan ik wel echt genieten van al haar schopjes en bewegingen Maar waarschijnlijk zal mijn straf voor mijn ongeduldigheid wel zijn dat ze er na die 40 weken nog lang niet uit wil!
Heel herkenbaar! Ik vind ook dat 10 weken nog erg lang duurt. Maar ik vind wel dat de afgelopen 10 weken zijn omgevlogen. Het voelt net of ik vorige week de 20 weken echo heb gehad.
Hier ook nog 10 weken en ik voel me ook erg goed. Heb energie voor 10! Soms denk ik: oh ja, ik ben zwanger als ik de kleine voel. Vind de tijd enorm snel gaan...
De tijd gaat zeker snel! En ik ben ook zo benieuwd naar onze kleine meid! Maar aan de andere kant... De babykamer moet nog af, het huis moet nog aan kant, voor mijn gevoel moet ik nog zooooo veel doen voor ze komt! Dus ben ik ook wel blij dat het nog tien weken duurt.
Hier nog 9 weken! Wel erg spannend en heel veel zin in. Maar toch blij dat we nog tijd hebben. We hebben thuis een kamer erbij laten bouwen. Klaar met verven etc, maar door de verbouwing en drukte pas laat de meubeltjes besteld. En daar moeten we nog 3 weken op wachten! Kan haast niet meer wachten totdat we de kamer kunnen inrichten! Heb toch wel echt het gevoel dat we ver achterlopen
Hier nog 25 dagen! Morgen nog 24 yay! Ik tel voort in dagen 25 dagen klinkt minder dan 3 weken en 4 dagen hihi! Van mij mag hij ook wel onderhand komen! Ik heb nog geen een zwangerschap kunnen genieten!
Oh ik geniet juist nog zo hard! Wetende dat dit waarschijnlijk de laatste keer is, mag het van mij nog wel even duren... Je bent vlot met alles! Ik krijg het er op mijn heupen van haha!
tot nu toe was de zwangerschap niet leuk, en kan ik ook niet wachten. Ik wil mijn eigen lichaam terug! en ik ben reuze benieuwd naar de kleine dame. Maar van de andere kant voel ik mij gehaast, ik wil nog van alles en ik wil ook nog perse genieten van de tijd dat ik alleen nog mijn zoontje heb, ipv 2 kinderen.
Heel herkenbaar vanaf 30 weken begon bij mij ook het aftellen. Nu nog 5 weken te gaan. Ik heb een zware zwangerschap en kan niet wachten om te zien waar ik het voor heb gedaan
Hier ook pittige zwangerschap. Gelukkig de 30 weken grens voorbij!! Hopelijk gaan die laatste 10 weken snel voorbij
Ook hier kan ik niet wachten op ons baby'tje. Terwijl ze nog zeker een tijdje moet blijven zitten. Het dubbele is dat ik in het begin van de zwangerschap als de dood was dat ze te vroeg zou komen en nu droom ik er stiekem van. Hiermee bedoel ik niet dat ik wil dat ze nu al komt. Ik heb een zware zwangerschap ik lig al van november zo goed als plat. Veel bedrust net terug van een ziekenhuisopname ivm vroeggeboorte. Dus de artsen deden een paar weken geleden alles om haar in mijn buik te houden. Toch kan ik ook niet wachten al de hele heisa voorbij is. Zwanger zijn vind ik niet leuk, mijn lichaam ik ben er niet echt verliefd op terwijl ik eigenlijk maar 3kg ben bijgekomen. Maar mijn leven ligt momenteel in de een schuifje en ik leef alleen in teken van de baby en haar gezondheid en de zwangerschapstermijn.... Alles wat online geregeld kan worden kan ik of ik kan opdracht geven aan andere. Met momenten maken die kleine dingen me gelukkig andere momenten wil ik gewoon in mijn auto stappen en zelf ondernemen en bestellen en kopen. Nu ik 29+ weken ben heb ik vertrouwen in dat mijn meisje er wel zal komen(mijn eerste zoontje is overleden door vroeggeboorte). Toch weet ik dat ik nog steeds heel rustig moet doen en niet kan genieten van de laatste weken met mijn man alleen. Het is allemaal heel dubbel voor mij... Maar zoals ik lees heb niet alleen ik hier last van maar ook de heerlijk zorgeloze zwangere!! Nog even doorzetten zeker. Veel aftel succes voor ons allen! Vanaf 36 weken mag ik wel doen zoals de gewone zwanger rondlopen shoppen plannen enz... Voor nu nog bijna 7 weken rusten en vanuit mijn raam dromen!
Heel herkenbaar! Ben volgende week 27weken (pfoe gaat snel) En ik heb ook weinig tot geen last van kwaaltjes. Behalve dat ik me af en toe een teletubbie voel..(opgeblzen) Ook ik heb zo de behoefte om haar vast te houden.. Ook als ik haar bedje zie denk ik: kan niet w8en tot ze er in ligt. Ook ik zal voorlopig nog even moeten w8en
Ik mag ook gaan aftellen (nu 31,3 weken). Aan de ene kant denk ik, was het maar vast de uitgerekende datum (bij de eerste wel pas bevallen met 41,1 weken), maar aan de andere kant denk ik soms.. ik moet nog zoveel voor mn gevoel en dan denk ik WOW het is al weer half maart . Belangrijkste dingen zijn wel geregeld gelukkig voor mn gevoel. Wanneer pakken jullie de evt vlucht / ziekenhuis tas in? Ik heb dat bij de vorige rond de 35 weken geloof ik gedaan.
Ik doe dat denk ik met 30wk. Vriendin van mij was 32 weken en had plots ontsluiting terwijl de kleine nog in stuit lag.. Ze was blij dat ze een dag daarvoor haar ras had ingepakt.. Dus ik zeg beter te vroeg dan te lAat
Ik vond de zwangerschap tot 30 weken voorbij vliegen en de laatste weken vond ik echt enorm lang duren Geniet maar van je zwangerschap, zeker aangezien je weinig klachten hebt, dan is zwanger zijn toch iets prachtigs!
Ik vind de laatste weken juist erg traag gaan.. Vluchtkoffertje staat maar beetje te verstoffen Mijn geduld wordt flink op de proef gesteld door de beeb..
Heel herkenbaar. Ik kon ook niet wachten tot ze geboren zou worden. Ik was ook bang dat ik de 40 weken wel zou halen en misschien wel overtijd zou gaan. Maar niets is minder waar, ze kondigde zich al met 35w5d aan. Ik wilde graag dat ze zou komen, maar dan het liefst als ik de 37 weken gepasseerd was. Gelukkig deed ons meisje het van het begin af aan goed, hoefde ze niet in de couveuse en mocht ze tegelijk met mij mee naar huis.