Borsten minder vol?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Justy, Jan 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ik heb het idee dat mn borsten ineens veel minder vol zijn. En ik maar denjen dat ze juist zouden groeien?!?! Iemand dit ook gehad of is dit slecht?

2. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    Bij mij het tegenover gestelde ze groeien juist!

Je hoort wel vaker dat bij sommige ze juist minder lijken of worden!

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ik hoop maar dat t niks hoeft te betekenen! Bah wat kan je toch onzeker zijn...

Ze doen ook helrmaal geen pijn meer!!! Ook al had ik in een normale cyclus (dus niet zwanger) soms meer last van mn borsten dan nu.....

4. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Oh ja... Ik weet dat t normaal is dat je de ene dag meer last kan hebben van je borsten dan de andere maar zo minder vol baart me dan weer zorgen, pfff

5. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    Bij mij waren ze ook erg pijnlijk en gevoelig maar na dat verdween snel...heb er soms nog wel last van dan merk ik ook dat ze groeien!

Ik kan voorstellen dat het zorgen baart hoor

Wanneer heb je 1e echo?
    hopen dat dat je beetje gerust kan stellen!

6. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    18 jan pas....

7. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Je bent nog maar 7 weken, geef je lichaam even de tijd om aan de veranderingen te wennen. Volle borsten e.d. komen vanzelf als je iets verder in de zwangerschap bent, laat je nu nog niet kwellen door onzekerheid want je moet nog 33 weken vooruit en je zal nog wel meer vreemde dingen opmerken (spreek ik uit ervaring). Probeer een beetje te genieten van het zwanger zijn, positief blijven!

8. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ja ik weet het. 7 weken is ook nog niks maar t kwam meer voort uit t feit dat ze eerst wel voller waren en dat nu af neemt....

Maar goed ik weet t hoor, slaat waarschijnlijk nergens op en maak me weer druk om niks!

9. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    Bij de 1 groeit het vrij snel in het begin

Laat je niet gek maken en je hebt een mooi vooruitzich 18 jan om te kijken naar de uk!

10. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Nou ja, om 7 weken nou niks te noemen lijkt me overdreven en onnodig. Je bent gewoon zwanger hoor! Wilde gewoon even aangeven dat de zwangerschap nog erg pril is, en dat er dus nog van alles staat te gebeuren. Het is eigenlijk 9 maanden lang geduld oefenen;)

11. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap groeide ze ook,.en bleven ze groeien.
    Bij mijn 2e zwangerschap helemaal niks ook geen zere boezem en ze zijn tot aan de geboorte normaal gebleven.
    Ik ben nu 5 weken zwanger en ik denk ook dat bij deze zwangerschap ook niet zo is.
    Mijn eerste zwangerschap was een meisje bij de 2e een jongen.
    Als het dit keer weer een jongen zou krijgen en me borsten zouden niet gaan groeien heeft het meschien wel te maken met welke geslacht:p

12. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    ik zou het even afwachten als ik jou was bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook maar rond de 12/13 weken maakten mijn borsten ineens een groeispurt en waren ze voller dan ik normaal gewend was

13. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Haha nou ja niks... Nog een lange weg te gaan iig!!!

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik zal t nu maar los gaan laten, ieder lichaam is tenslotte anders...

14. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    7 weken is al een mooi begin!

Je moet het zien als misselijkheid en andere kwaaltjes
    Niet iedereen heeft het

Heb dan ook geen kwaaltjes tot heden maar wel dat me borsten groeien..

En ook dat kan veranderen..9mnd is nog een tijd
    Maar belangrijkste is genieten!

15. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    :D Helaas kun je hieraan niet het geslacht zien.
    Bij mijn eerste 3 maten gegroeid en gruwelijke pijn en bij mijn tweede zelfde als voor de zwangerschap en veel minder pijn en allebeide een meisje.

16. Metire

Metire Niet meer actief

bij mij begon het ook met zere borsten en nam het daarna ineens af, ze leken idd wat minder vol? Ik denk omdat ze (bij mij in ieder geval) tijdens de gevoelige fase keihard werden en daarna weer ontspanden, en zacht werden (en minder strak naar voren stonden) daarna heb ik nog verschillende keren van die groeispurts gehad en nu zijn ze inmiddels gegroeid van c cup naar een grote e? En nog steeds groeiende, pff

17. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi,.had toch gekund:p,.hadden we weer wat uitgevonden!!

18. debo81

debo81 Actief lid

Nov 10, 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justy ik hoor juist vaak bij zwangere vrouwen dat ze de 1e weken afvallen, het eerste wat dan afneemt zijn vaak je borsten...geniet van je zwangerschap!

Share This Page