overgeven is begonnen, pas zo laat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ik heb ook rond de 6 week en paar dagen moeten overgeven tot aaan de 15de weeeek :S

En dan ook niet alleen s'ochtends maaar de hele dag door, 4 kilo afgevallen toen en niks hield ik meer binnen geen eten, geen drinken niks...

Maar na de 12 weken moet ik alleen s'ochtends als ik uit bed stapte direct na de wc en dan wat eten en meestal bleef het dan wel goed tot de 15de week en toen niet meer overgegeven, alleen nu nog steeds welheel misselijk dusmoet gewoon de hele dag door blijven eten dan wil het wel..

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben nu bijna 8 wkn, en al vanaf 5 weken enorm misselijk,
    de hele dag door ! Maar nog niet overgegeven, hoop dat dat zo blijft, maar het word steeds erger nu.

Bij mijn oudste dochter was ik avondmisselijk. Ik kon na 16.00 uur smiddags niets meer binnenhouden, zelfs een slokje water kwam er meteen weer uit. Weken lang !
    Dit misselijk zijn is dus voor mij nog heerlijk haha ;)

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    mijne begon ook sinds een week dus met 7 weken zwangerschap hou niks meer binnen......en zuur dat het is blehhh

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Dat is toch helemaal niet laat?
    Ik heb nu eigenlijk pas dat ik zo af en toe echt moet spugen en ben al bijna 16 weken. In het begin heb ik geen een keer hoeven kotsen, gelukkig.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee, nouja voor mn gevoel is het zo laat, ik dacht dat als je moet overgeven het altijd wel rond 4/5 weken meteen begint. en ik had in het begin eigelijk helemaaaal nergens last van, vandeweek ineens steeds meer misselijk en vanmorgen dus overgeven,,,

maar ben blij om te lezen dat het dus bij meer pas rond de 7 weken begon :)

tis gelukkig verder rustig gebleven, wel veel misselijk, maar hoef niet te spugen gelukkig... ben benieuwd wat me morgenvroeg weer te wachten staat,

moet werken morgen dus hoop zo dat ik niet eerst over moet geven, want was de hele morgen echt beroerd......

duim duim duim

liefs muis

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

bij mijn eerste was ik misselijk en vreselijk spugen vanaf week 10 tot maand 8
    Van de tweede van week 7 tot week 12 misselijk en spugen
    van de derde van week 6 tot week 12 alleen erg misselijk maar weinig spugen.

Het helpt om een pak crackers naast je bed te hebben en voor je opstaat een cracker liggend op te eten.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ben vanaf week 7 tot en met week 22 veel misselijk geweest en bijna iedere dag moeten over geven.
    Daarna ging het iets beter.

Deel Deze Pagina