Overgeven maar komt niks uit...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ann80, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ben al twee dagen geveld met een flinke griep.

Nu zakt de koorts gelukkig langzaam iets af...
    Maar het gekke is ik blijf zo af en toe inneens heel misselijk.

Ik ren naar de wc en krijg vreselijke braakneigingen waarbij ik echt denk dat alles eruit komt maar niks...:(
    Ik heb niet veel gegegeten door de griep maar er zat wel een kippensoep en heel veel water in mn maag.

Komt het vaker voor mij "morningsickness" dat je moet overgeven maar er komt niks?
    Ben nl. bang dat ik iets te enthousiast van de week heb geroepen nergens last van te hebben...

2. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ja hoor, ik heb bij alle 2 mijn zwangerschappen moeten kokhalzen als een gek (nu nog bij deze) maar ik hoef niet te spugen... heb ook net een buikgriep gehad :( maar het is juist goed dat je zoveel mogelijk binnenhoudt! babytje heeft ook honger ;)

Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar ik heb in ieder geval hetzelfde als jij :D dus lijkt mij vrij normaal 8)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik loop ook de hele dag vreselijk te kokhalzen maar er is nog niks uitgekomen!

4. Bri

Bri Niet meer actief

Same here... meer dan een paar kleine stukjes komen er niet uit, maar ik voel m'n hele binnenste naar boven komen (sorry voor de plastische beschrijving)... Wordt nu wel wat minder, gelukkig!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier ook veel gekokhalst (wat een woord :p )
    Als er eenmaal iets uitkwam dan bleef ik ook gaan.
    Vooral met tandenpoetsen had en heb ik nog wel eens de neiging. Bleh!

6. girl21

girl21 Niet meer actief

hier ook hetzelfde... ben blij dat ik niet d enige ben haha

heb t mn helezwschap al, dus al n half jaar...:S

maar 1 ding scheelt, je hebt er geen rommel van, maar toch lucht het telkens weer op haha

7. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    ja hoor, ik heb bij mijn vorige zwangerschap (duurde helaas maar 12 weken) ook weken lang alleen maar gekokhalst. Alleen 's ochtends wilde er nog wel is wat uitkomen. Sinds een paar dagen begint het gelazer bij mij weer. Voel me bij vlagen weer kotsmisselijk, maar daar blijft het ook bij.

Maarja, het is voor een goed doel he :)

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik had dit ook de eerste 12 weken, en daarna ging ik over op real life kotsen:D

9. Maia

Maia Niet meer actief

ja hoor, ook vaak wel moeten spugen, maar ook regelmatig niet terwijl ik wel boven het toilet hing :(

10. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hier ook al de hele dag kokhalzen, vind het altijd een naar gevoel. Bij mij lucht het helaas niet op, overgeven doet dat wel. Vorige zwangerschap begon ik rond deze tijd ook met real-life, dus we zullen zien!

Deel Deze Pagina