Overgeven na brood

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roze78, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik geef mijn kleine meid sinds een dag of 10 elke middag een broodje, maar ze moet elke keer overgeven erna. Eerst gaf ik haar droog brood, toen ingedoopt in de melk of in water, en nu doe ik er smeerkaas of smeerworst op. Maar het is elke keer hetzelfde, ze geeft steeds over erna. Dan komen er ook golven melk uit. Ze krijgt overigens niet zoveel brood hoor, nog niet eens een halve. Zou het kunnen dat ze niet tegen brood kan ofzo?

2. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Moet ze misschien kokhalzen van de stukjes dat ze daardoor alles overgeeft? Als je het niet vertrouwt even navragen bij HA of CB wat dat kan zijn. Misschien even met brood wachten en pap geven en het over een paar weekjes weer proberen.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad wat meerkat zegt... ik zou even een paar weken wachten en dan opnieuw proberen. In de tussentijd kun je pap geven. Mocht het probleem blijven bestaan dan zou ik een doorverwijzing vragen, misschien is het wel een glutenallergie oid.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik denk overgevoeligheid voor brood idd. Zou even contact opnemen met het cb of huisarts!

Deel Deze Pagina