hee meiden, ik vraag me af of het vaak gebeurt dat meiden overgeven tijdens de bevalling? en gebeurt dit dan als je tijdens je zwangerschap ook hebt moeten overgeven of heeft dit geen verband met elkaar? ik vind het zooo vies...
Volgens mij heeft het daar niet mee te maken, meer met hoe je lichaam reageert op de heftige pijn. Ik hoefde zelf niet te spugen tijdens de bevalling.
Nooit overgegeven tijdens zwangerschap. Tijdens de bevalling tussrndoir nog een broodje gegeten haha die kwam er snel weer uit!
ja dat kan ik me voorstellen, dat het zeer onprettig is!! en misschien heeft het daar wel wat mee te maken.. heb ook het idee gekregen na het lezen erover dat de meeste vrouwen het hebben als ze pas gegeten hebben of eten onder het bevallen. niet doen dus?...
Ik ben echt heel erg wat overgeven betreft...en ben ook heel bang dat ik dat moet tijdens de bevalling, want ik heb wel eens gelezen dat dat je ontsluiting kan tegenhouden. Ik kan namelijk niet overgeven...Kan me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was. Tijdens mijn zwangerschap ook wel misselijk geweest, maar nooit hoeven overgeven. Je hoort het trouwens wel vaak dat vrouwen moeten overgeven tijdens de bevalling.
Ik heb tijdens de zwangerschap nooit over hoeven te geven. Met het persen bij de bevalling 3x flink moeten kokhalzen maar niet overgeven. Kwam doordat ik zó hard aan het persen was, ben niet misselijk geweest. Vind overgeven ook verschrikkelijk maar op dat moment kon het me allemaal geen drol schelen, als ´de baby´ er maar uit kwam, en snel ook.
Tijdens beide bevallingen overgegeven, heel de zwangerschappen niet. Had niet gegeten, wel extra gedronken en de tweede keer gewoon thee, het kwam er allemaal weer uit, was wel misselijk. En toen tijdens de ks weer opnieuw bij de eerste.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap 9 maanden lang overgegeven, dus ik had mezelf al voorbereid op een overgeeffestijn tijdens de bevalling. Maar dat viel dus mee. Helemaal in het begin, nog voor de vk langs was geweest 1 keer overgegeven (maar daar was ik inmiddels aan gewend ), en daarna eigenlijk helemaal niet meer. Ik was zelfs voor het eerst weer eens niet misselijk (of voelde dat niet meer door de pijn, kan ook ).
Als je je knie stoot of iets breekt, kun je je ook even duizelig en misselijk voelen door de pijn, zoiets is het ook bij de bevalling. Heb er zelf eerste nevalling wel, em tweede bevalling geen last van gehad.
niet tijdens de zwangerschap, maar tijdens de bevalling kwam mijn avondeten er na middernacht weer uit. net alsof mijn maag een paar uur stil gestaan had, want normaal had ik tegen die tijd alweer honger
Ik heb tijdens mijn zwangerschap niet een keer gespuugd en toen de bevalling begon met een weënstorm kwam al mijn avondeten eruit. Volgens mij hangt het niet samen. Ik had het gevoel dat mijn lijf het kwijt moest zeg maar, om bezig te kunnen zijn met de bevalling.
Ze zeggen vaak dat je op twee momenten van je ontsluiting wat misselijk kan worden, ik geloof een cm of 7 en daarvoor ergens......ik liep wel bijna te kokhalzen maar kan nooit overgeven. Verder kon ik bij mijn eerste vlak voordat het echt losbrak niks binnen krijgen qua eten en bij de tweede had ik een uur daarvoor nog heerlijk gelunchd en heb niet overgegeven.
Ik heb tijdens de bevalling 1keer moeten overgeven.. Op het moment dat ik persdrang had, kreeg ik zon druk op mn maag dat ik ineens moest overgeven.. Daarna gelijk geen last mee van..
Dat dus... Ik wil je wel aanraden om echt te proberen over te geven als je heel misselijk bent (ja, ik weet dat het vrijwel onmogelijk is, heb zelf ook een fobie namelijk...), maar ik ben echt 2 uur kotsmisselijk geweest, en toen ik eenmaal overgegeven had, ging het echt supersnel! Bij mij leek het er dus inderdaad op dat de ontsluiting werd tegengehouden, doordat ik zo tegen de misselijkheid aan het vechten was!
Rond de 7 cm ontsluiting krijg je dit idd vaak, dan weten ze dat de ontsluiting al ver gevorderd is. Ik was niet misselijk tijdens de zwangerschappen maar wél tijdens de bevallingen.
Ik heb tijdens mijn zwangerschappen nooit hoeven overgeven, maar tijdens mijn eerste bevalling heb ik wel overgegeven. Ik was op een gegeven moment zo ontzettend misselijk, dat ben ik tijdens mijn gehele zwangerschap niet geweest.
heel veel misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen, maar tijdens de bevalling... had ik honger!! Ik eiste een boterham en heb alles binnengehouden. Ik heb me ook niet misselijk gevoeld.
Heb ik niet gehad. Ik was de eerste zwangerschap amper misselijk. Ik zag ook op tegen overgeven tijdens de bevalling. Maar op dat moment nooit meer aan gedacht en geen last gehad. Deze zwangerschap ben ik lang en veel misselijk geweest. Maar de bevalling kan ik nog niets over zeggen.
Ik heb ook overgegeven. Was maar heel even, kwam plotseling op. 2x spugen, en het was weer weg ook. Gelukkig was het bakje groot genoeg