Hallo allemaal, Wij zijn al 2 jaar bezig om zwanger te worden dit is niet geluk, wij hebben nu voorlopig besloten om het even wat rustiger aan te gaan doen, en het even laten zoals het is. Even ons hoofdje rustiger maken. Het heeft twee jaar al veel van ons leven beinvloed en geen resultaten. Ik ga nu eerst aan me zelf werken, stoppen met roken, sport(afvallen). Ik ben 1.76 en weeg 108 kilo echt nodig tijd om er wat aan te gaan doen, ik rook daar naast ook zo'n 15 of meer sigaretten op een dag.Dus jullie zullen het wel snappen dat dit niet zo meer kan Natuurlijk blijf ik lid en zal blijven mee lezen. Iedereen veel succes! met het zwanger worden of met de zwangerschap.
Heel knap van je dat jullie het even los kunnen laten. Veel succes met stoppen met roken en afvallen! Goede voornemens en je hoort vaak he... dat als je het los laat het juist wel lukt! Veel sterkte ermee!
succes hoor! Heb al verschillende verhalen gehoord, zodra er gestopt of heel erg geminderd werd met roken dat het raak was! Petje af hoor!
wauw, wat goed dat je aan jezelf gaat werken. Ik hoop dat je er veel plezier in krijgt met het lief zijn voor je lijf.
Hee meid. Zou nog even wat van me laten horen he! Vind het heel goed dat je zoveel van plan bent. Ik moet ook stoppen dus ik voel met je mee! Ik heb vandaag mijn laatste pakje gekocht.. Ik moet ook bewegen, niet perce om af te vallen maar simpelweg voor een gezonde leefstijl.. En raad eens? Ik werd ongesteld: Op me werk. joepi. Maar, nu kan ik wel beginnen aan de nieuwe ronde! Meid ik wens je heel erg veel succes en het stoppen met roken gaat ons best lukken! Groet, Viz
Veel succes Sweetgirl.... eerst lekker aan jezelf werken zodat je "gezond" en wel weer aan de slag kunt! veel sterke met stoppen met roken en sporten YOU GO GIRL
Ja het werd tijd ook ik heb me laaste pakje maandag is het dan zover. Het gaat ons zeker lukken Vizzle, gelukkig ben je ongi geworden dan kan je snel voor de volgende ronde gaan ik zal voor je duimen. en voor de meiden die ook naar de volgende ronde gaan. Dank jullie wel voor je lieve brichtjes