Hier tijdens de eerste zwangerschap ook veel last van gehad. Deze zwangerschap blijft het gelukkig alleen bij misselijkheid en weeïg gevoel.
kindertandpasta hielp hier wel enigszins. Op slechte dagen alleen met water gepoetst, beter iets dan niets zeg maar. Hoop voor je dat het snel over is!
Ik had er ook veel last van! Gelukkig hielp kindertandpasta bij mij wel een beetje. Ik kokhalsde nog wel, maar het kwam er tenminste niet meer uit Succes ermee en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Herkenbaar. Ik was ook totaal niet misselijk.. tijdens het poetsen voelde ik me al iets meer naar worden maar zodra ik de tandpasta uit moest spugen.. begon ik echt te kokhalzen. Gelukkig hield dit na een paar weken op!
Ik had dat altijd 's ochtends. Tandenpoetsen en ontbijt er weer uit. Toen besloot ik om eerst te poetsen en dan te ontbijten
ik had het ook heel erg, de tandarts heeft toen aanbevolen met sensodyne te poetsen, die schuimt niet zo en smaakt ook niet zo sterk. Hij zij ook dat wanneer dat niet helpt, het ook geen ramp is om een paar weken met enkel een natte tandenborstel te poetsen (dus zonder tandpasta)
Ohh heeeel herkenbaar! Vooral als ik achterin goed wou poetsen, kwam het gelijk eruit. Bahh! Helaas de hele zwangerschap last van gehad..
Je kunt je "kokhalsreflex" stimuleren door te tandenpoetsen. En als je zwanger bent is die al gevoeliger. Soms staat de smaak van tandpasta tegen. Ik heb de hele zwangerschap parodontax gebruikt, die vieze kruidentandpasta die ik toen als enige nog te pruimen vond. En nu ben ik eraan gewend
ik had het ook. van alles geprobeerd wat ik als tip gekregen had maar niks hielp. mondwater had ik dan geen last van dus dat wat vaker gebruikt
Ik heb het ook gehad tot week 16 ongeveer. Bij mij hielp het om tijdens het poetsen telkens al was schuim uit te spugen, en idd even experimenteren met verschillende merken/smaken tandpasta. Succes!
Ik vond de geur vreselijk van tandpasta. Dus geurtje op mijn hand spuiten en dan tanden poetsen. Hielp maar een klein beetje