Hoi dames Misschien een onnozele vraag maar ik ben nu 26 weken zwanger en heb met m'n stomme kop net de douche tegels schoongemaakt (zonder handschoenen)!met bleekmiddel en een sponsje! Terwijl ik bezig was dacht ik #%*@! Het raampje stond wel open, en het heeft nog geen 5 minuten geduurd maar maak me nu toch wel een beetje zorgen...
Zorgen om wat? Kan geen kwaad...zolang je niet dag in en dag uit in die dampen staat....ik maak ook gewoon mn douche schoon met van alles en nog wat
Maakt voor een keertje echt niks uit hoor, alles moet toch een keer schoon! Zolang je niet elke dag uren in die dampen staat is er niks aan de hand
Haha oke dankjewel dames. Zorgen om wat is een goede vraag, denk meer omdat je al gek word gemaakt met 'niet je haar verven' etc etc (wat ik wel gewoon heb gedaan hoor vind niet dat je door moet slaan) dat ik opeens schrok omdat ik ineens niks anders als chloor meer rook en proefde. En als je dan gaat googelen of 't echt iets is om voortaan maar te laten kom je de meest verschrikkelijke verhalen/waarschuwingen tegen zoals absoluut niet inademen, altijd handschoen, schadelijk voor je kind en ik het onverdund had gebruikt vandaar ff een paniek momentje dat je denkt 'stom'
Haren verven doen ik ook gewoon...pas mn hele haar met highlights weer gedaan...begon in mn zwangerschap met zwart, ben nu karamel achtig kwa kleur. Zwangere Kappers doen ook gewoon hun werk. Gewoon met mate doen
Uhmmmm dat weet ik ja.. Ben normaal gesproken niet iemand die nauwkeurig elk etiketje doorleest en dat opvolgt. Tis meer dat als je googelt je overal tegenkomt dat het schadelijk kan zijn voor je kindje omdat je het via je huid binnen krijgt en ook inademt.
Ik gebruik het zwanger zijn als excuus dat mijn man de douche schoonmaakt (wij hebben geen raampje in de badkamer dat ik open zou kunnen zetten)
Kan voor die ene keer echt geen kwaad hoor! Ik heb bij mijn tweede elke week de gootsteen helemaal met bleek geboend omdat ik het zo lekker vond ruiken. Las toen pas later dat dat dus niet zo goed was.