tandjes met 3 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cobravosje, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    onze kleine van 3 maanden en 'n paar dagen oud, had al een paar dagen meer last van boertjes laten. ik ben er vandaag achter gekomen dat dat mede kan komen doordat hij ineens onwijs veel speeksel in zn mondje heeft wat hij weg wil slikken, maar doet dat een beetje "happent". daarbij heeft hij ook erg rode wangetjes en huilt al 'n paar dagen dag en nacht, het is echt een drama. ik keek net in zn mondje (per toeval omdat hij gaapte nadat ik m eindelijk aan het spelen en lachen kreeg) en zag boven een soort van puntjes ofzo. en onder 1 heel duidelijk in het midden. kan het zijn dat het zijn tandjes al zijn? en hoelang duurt die pijn ? ja ik weet totdat het tandje door het tandvlees heen komt maar hoelang duurt dat?

ik hoor het wel..
    bedankt:)
    groetjes

2. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
  3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Marit had met 3.5 maand 2 ondertanden...Ze hefet er zeker ene week last van gehad!

Kan dus zeker tanden zijn hoor! Een bijtring in de koelast leggen, en dan lekker op laten kauwen viel hier goed in de smaak!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja hoor, was hier ook zo vroeg!

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hannah had met 4 maanden ook al twee ondertandjes. Kan dus heel goed! Rode wangen, veel speeksel etc. kan allemaal voorkomen bij het krijgen van tanden. Hoeveel pijn ze er van hebben en hoe lang het duurt verschilt echt heel erg. Hannah had bij haar eerste 8 tanden helemaal geen klachten. Nu bij haar kiezen is het een heel ander verhaal. Daar is ze goed ziek van.

6. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    ik weet niet of hij die bijtring wel in zn mond kan houden hij is zo onrustig..

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    als hij merkt dat het lekker voelt kauwt hij er wel op hoor

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik doe ook nog wel eens een spuugdoekje om mijn vinger en laat haar dan kauwen. Ze kwijlt dan niet zo erg, en heeft meer houvast dan een vinger alleen. ( en het is fijner voor mijn vinger ;) )
    Dan masseer ik het tandvlees tegelijkertijd.

Deel Deze Pagina