Overgeven, wat eten?

Discussion in 'De lounge' started by Roxyroxx, Jan 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Even snel een vraag. Zoonlief heeft een provocatietest gehad en heeft gisteren zijn avondeten weer uitgespuugd en vandaag zijn flessen... Wat kan ik hem geven zodat hij toch wat binnenkrijgt? Een droge boterham? Andere tips???

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Hoe oud is hij? Hier helpen perziken uit blik altijd erg goed. Zacht, zoet, calorierijk

Zo sneu, sterkte ermee

3. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    even niet eten. Drinken is wel belangrijk niet eten kan echt wel een even. Eerst zijn maagje weer tot rust laten komen dan beginnen met bv een droge cracker ouzo.. beetje gekookte rijst ..

4. Roxyroxx

Hij is bijna 1 jaar. Water probeer ik hem te geven maar wil hij nog niet echt...

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Oh nee dan maar geen perzikken uit blik. Op die leeftijd gaf ik hem als hij allergisch was of ziek sojavanillevla. Zelfde idee als de perziken alleen iets verantwoorder en meteen veel vocht

6. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Misschien een soepje? Kippensoep is wel fijn.

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Hier een ziek jongetje dat alles eruit spuugt
    Vanochtend een cracker die wel bleef zitten maar de witte boterham van vanmiddag kwam er heel snel weer uit
    Drinken is nu het belangrijkste
    Steeds kleine slokjes water, niet te veel in een keer
    Helaas is veel daarvan er ook al weer uit
    Vind het zo naar dat overgeven
    Maar goed water dus, bouillon misschien, droog brood dat zijn de eerste dingen waar ik aan denk

8. Roxyroxx

Misschien moet ik idd wat bouillion maken. En water probeer ik te geven maargoed dat wil hij niet. Zo maar even thee (rooibos) proberen. Sojavla mag hij helaas niet (koemelk/soja allergie helaas!!!)

9. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

ik gaf (en nog steeds nu hij 3 is) rijstwafels of maiswafels. Hielp goed en wilde hij ook graag eten. maiswafels kocht ik altijd bij de bio supermarkt, maar de supermarkt heeft ze ook steeds vaker. Smaakt naar popcorn dus vinden ze vaak wel lekker

10. Roxyroxx

Rijstewafel eet hij ook graag idd! Misschien beter idee als brood, wat makkelijker verteerbaar...

11. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

en als tarwe geen probleem is een droge beschuit

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Theebiscuit helpt ook erg goed.
    Melkproducten zou ik niet geven want dat werkt niet zo goed op zijn maag, zal alleen meer overgeven.
    En steeds beetje water of thee geven.

13. Roxyroxx

Hij heeft koemelkallergie dus melk is hier sowieso uit den boze!

Share This Page