Kans op zwangerschap?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by poekie01, Aug 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poekie01

poekie01 Actief lid

Dec 20, 2007
    132
    0
    0
    goedenmorgen,

Misschien is dit wel een rare vraag maar het gaat om het volgende.

Voor mijn zwangerschap had ik totaal geen eisprong en ben met clomid en IUI (ook ivm niet optimaal zaad) zwanger geraakt (al na eerste poging) en nu dus trotse moeder en ik geef nu volledig bv.

Kan het nu zijn dat na de zwangerschap mijn cyclus wel spontaan op gang komt, en ik dus wel spontaan zwanger kan raken? Heb nog geen menstruatie gehad maar dat zegt op dit moment nog niks denk ik, omdat ik nog bv geef.
    Ik gebruik ook nog geen anticonceptie, ben er nog niet uit wat ik wil, maar hebben wel al een keer onveilig gevreeen....vandaar deze vraag.

alvast bedankt voor je antwoord.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Poekie01,

het ligt er een beetje aan waarom je geen eisprong hebt, zit er PCO achter of is het alleen een hormoonkwestie. Na een zwangerschap gebeurd het inderdaad wel eens dat je cyclus veranderd en wel regelmatig wordt met wel een eisprong. De kans is groter dat het net is als voorheen, maar het kan wel.

Goretjes Brigitte

3. poekie01

poekie01 Actief lid

Dec 20, 2007
    132
    0
    0
    Hoi Brigitte,

Het is alleen maar een hormoonkwestie. Voordat ik ooit met de pil begon was ik wel regelmatig ongesteld. Toen ik 2,5 jaar geleden stopte met de pil was heel mijn cyclus van slag en had in 1 jaar slechts 4 keer mijn menstruatie.

Share This Page