Hoi meiden, Misschien iemand die mij kan helpen. Ik ben nu al 6 dagen achter elkaar aan het het overgeven en ben al 3 keer bij de arts geweest en die mij al speciale poeders heb gegeven tegen uitdroging. En omdat ik al heel erg last van mijn maag had door het overgeven en maagpatient ben is het nog iets erger. Zelf denken ze dus dat het wel met de zwangerschap heb te maken, omdat ik verder geen koorts en hoge bloeddruk heb. Dacht dat ik het wel gered had zo met een beetje misselijkheid, maar blijkbaar dus niet. Maar wat aten jullie voor lichte eten, want teer nu op een beetje appelmoes en appeltje en beschuitje en biscuetjes. Groetjes Anna
Bij mij hielp het om niet te veel, niet te zoet en niet te vet te eten. Maar ik had het niet zo erg als jij t hebt. Je huisarts kan je ook iets geven tegen de misselijkheid (Emesafene) mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Of heeft ie dat al gedaan? Erg vervelend is dit zeg. FF volhouden, hopelijk ben je er snel vanaf.
Hoi, wat vervelend voor je! Ik heb de eerste 18 weken gespuugd... Bij mij hielp ook vaak kleine beetjes eten. Mijn dieet was ook heel beperkt, crackers, geroosterd brood, bouillon, af en toe vanillevla, melkliga's en van die theebiscuitjes. Toen het eenmaal de betere kant opging at ik datgene waar ik op dat moment zin in had.. Betekende wel vaak tripjes naar de winkel voor vriendlief maar dat werkte In ieder geval blijven eten ook als je eigenlijk helemaal niet aan eten moet denken. Hoe leger de maag hoe erger de misselijkheid vaak wordt.. Coca cola schijnt ook wel eens te werken en gemberthee heb ik gehoord. Ohja en frambozen(jam,thee etc) Verder heb ik ook emesafene gehad maar moet helaas zeggen dat die bij mij niks deden. Heb er wel goede dingen over gehoord dus het proberen waard? En steeds weer kleine slokjes water drinken is heel belangrijk! VSM heeft ook korreltjes tegen misselijkheid maar daar heb ik geen ervaring mee.. Heel veel beterschap!