overgeven

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    sinds 2 maand ben ik veel verkouden en dat gaat moeizaam over... erg vervelend en dan vooral de enorme hoestbuien erbij... die komen zo ineens opzetten... nu heb ik al 2x gehad dat ik erbij moet overgeven smorgens... vind dit echt zo vervelend!! de arts zegt dat het vanzelf wel overgaat maar onlangs is er alweer een maand voorbij... ik haat dit weer en de verkoudheidjes erbij:x

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik snap niet waar hij jou geen kuurtje geeft.
    Ik was vorige week ook naar de Ha geweest omdat ik al weken verkouden was.
    Ik dacht ik ga maar eens even naar de dokter, want ik werd er helemaal gek van.
    De dokter heeft mij een klein kuurtje voorgeschreven, ook maar een licht kuurtje.
    En ik was er binnen 5 dagen helemaal vanaf.

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik snap het ook niet maar hij zegt dat er niets voor is... omdat het volgens hem een virus is wat rondwaart... en daar helpt een antibioticum niet tegen volgens hem....

ik slik veel van die broomethezine tabletjes... dat onderdrukt de kriebel van de hoest... maarja dat is ook wel een keer uitgewerkt na 2 maand... dat overgeven is nog het ergste vind ik... stond helemaal klaar om mijn dochter weg te brengen naar school en sta ik ineens over te geven... bah voel me ontzettend broerd... en dat alleen door die klotehoest!!!

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    als je zoveel last blijft houden zou ik toch even terug gaan naar de ha, lijkt me niet normaal...sterkte ermee!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Die hoest klinkt wel behoorlijk extreem voor een gewone verkoudheid als ik eerlijk ben.
    Niet om je aan te vallen hoor: rook je ook? Toen ik nog rookte duurde het bij mij veel langer voor ik van het hoesten af was, en was ik ook veel vaker verkouden.

6. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik rook wel.... maar geen pakken per dag... alsnog is dat slecht ik weet het.... maar nog nooit eerder zooolang aan het hoesten en proesten gebleven... dus dan vergaat je het zin hebben in roken ook wel hoor bah!

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb dit als puber een keer gehad, ik gaf standaard een paar keer per dag over van het hoesten. We zijn een paar keer ervoor naar de dokter geweest en uiteindelijk kwam eruit dat ik kinkhoest had.

8. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Effe iets anders: wat een prachtige ondertekening heb je,echt schitterend:D

@Mora27,het kan inderdaad zijn dat het een virus is en daar kunnen ze weinig aan doen :( Ik heb bijvoorbeeld al 2 maanden telkens terugkerende griepverschijnselen en de dokter kan er ook niet veel aan doen. Maar ik neem aan dat je zeker weet dat het geen longonsteking is? Ik zou gewoon teruggaan naar de dokter! En misschien is het idd wel kinkhoest alleen ik dacht dat mensen daar als kind voor werden ingeend?

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ah wat lief:) dank je wel:)

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    kinkhoest zal het niet zijn denk ik want dan hoest je slijm en allemaal rotzooi op, en het zit ook niet vast ofzo... ach ik kijk het nog wel even aan en ben ook even gestopt met roken... als het dan niet overgaat??? dan maar weer naar de dokter... hou dr niet zo van namelijk...

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou toch even teruggaan naar de dokter..want het duurt wel erg lang zo!

Share This Page