Wat doen met krullen bij meisje.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Vica86, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nog een haartopic.

Ik weet vaak niet wat ik met het haar van mijn meis aan moet.
    Meestal heeft ze het gewoon los.

Ik kan staartjes maken maar niet alles past in de staartjes. Vooral blijven plukken los die dan weer gaan krullen.

Iemand een idee?

Dit is haar haar:

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    mooi haar hoor,maar wel lastig haar i.i.g zou ik het laten groeien,hoe zwaarder het wordt,hoe meer het gaat hangen. Misschien laten invlechten?

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja er is in 1,5 jaar tijd enkel nog wat puntjes geknipt. Het groeit echt heeeeel langzaam.

Ik zat ook al te denken aan invlechten. Maar is dat niet heel prijzig? En hoe lang zou zoiets blijven zitten?

4. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Ik vind het zo wel leuk hoor! Met vast zetten misschien speldjes/knipjes?

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Die haalt ze eruit.

De enige manier dat ik zeg maar wat anders kan doen nu is meerdere staartjes. Zoals dit:

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik weet niet hoe duur invlechten is. Scheelt vast per kapper.
    Die kleine staartjes vind ik wel cool.of zo`n knot boven op haar hoofd?
    Ik had vroeger ook zulke krullen maar mijn moeder deed er niets mee.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

1 staartje past niet. Mijn moeder heeft haar laatst (zonder overleg) meegenomen naar de kapper. Snap het niet want het zat netjes en wou het laten groeien. Maar ja, ben nu dus weer terug bij minimaal 2 staartjes want 1 past niet meer.

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik denk niet dat invlechten zo duur is hoor.. misschien rond de 15 euro?... zoveel werk is dat niet bij zo'n klein meisje..

ik zou dan wel naar een kapper gaan die ervaring heeft met het haar van jouw meisje, niet naar de kapper op de hoek zeg maar;)

9. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Mijn dochter heeft (pijpen) krullen en ze heeft het nu tot haar kaaklijn.
    staartjes blijven hier wel zitten maar die heeft ze bijna nooit in omdat ik het jammer vind om die mooie krullen niet te laten zien.
    Ik doe wel eens een scheiding voor met een knipje, of het haar vanaf beide zijkanten in het midden bijeen houden met een knip, strookjes haar van voor naar achter trekken en vast zetten met vlinderknipjes of een stoffen haarband.

Share This Page