Heeft iemand contact met haar, ben zo benieuwd of ze al bevallen is! Daarbij mis ik haar aparte humorvolle inbreng op dit forum! Iemand een idee?
Heb ook al een paar keer gekeken of ze er is was. De laatste keer dat ze online was was 31 januari en vertelde ze dat ze lichte weeen had, dus denk dat ze al bevallen is en aan t bijkomen is. Maar t wordt wel tijd dat we wat horen , ben nieuwsgierig naar die kleine man!
Ninetje, ik dacht precies hetzelfde! Ik ga er van uit dat ze fijn bevallen is.... hopelijk horen we het snel! Amber
Hallo hier ben ik! Mijn verhaal staat bij het geboortetopic. (jeempie, een heel topic voor mij hier? )
Gefeliciteerd hier ook nog een maal! Anabella is terecht! Slotje mag er dan ook op! Was een kort topic dan he anabel!
Ja, je had beter eerst nog even kunnen kijken wat wij allemaal over je zouden schrijven! Hoe vreselijk ongerust we waren enzo....
OK, met jullie welnemen sluit ik deze. Felicitaties kunnen hier worden neergezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34203 Groetjes, Wendy