Zal dit het begin zijn..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mi vida, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mi vida

Mi vida Lid

3 okt 2012
    52
    0
    0
    Moeder,Haarstyliste & trainer.
    Hii dames,
    Vandaag voel ik me anders.... heel erg last van onrustige benen zeurderig gevoel in me rug en buik en als ik loop dat lijkt het wel of ik messteken in me muts krijg...
    de kleine is ook heel rustig vandaag ,normaal is hij de hele dag aan het stuiteren in me buik... ineens ook veel trek (normaal niet last van)...:) Al met al voel ik me helemaal niet lekker vandaag...:(
    vorige week ook naar het ziekenhuis geweest i.v.m vele harde buiken en veel hoofdpijn..oververmoeidheid. bloeddruk was die dag laag. en had blijkbaar last van veel oefenweeën. verder nog geen onsltuiting wel was me baarmoeder mond al wat verweekt en ligt de kleine bink hellemaal ingedaald.Ik heb ook al meerdere malen me slijmprop verloren.

Zou dit het begin werk zijn van de bevalling....?
    Iemand ervaring..?:)

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Spannend meis!

Ik heb jouw klachten ook een dag gehad maar heeft helaas niet doorgezet. Dus helaas vanuit mijn kant geen positief antwoord ;)

Ik heb vandaag enorme nesteldrang gehad en denk soms ook wel zou het?! Hahaha.
    Maar ja we zien het wel :)

3. Mi vida

Mi vida Lid

3 okt 2012
    52
    0
    0
    Moeder,Haarstyliste & trainer.
    Ja egt bizar ik die nesteldrang ik heb de afgelopen 2 dagen heel het huis gesopt gisteravond manlief aan het werk gezet om de meubels aan de kant te schuiven en daar te gaan stofzuigen en dweilen hihihihi:D
    Het is toch wat he....:p

ja ik heb egt zo vandaag van zou het of niet.... dan duurt wachten lang ...:)

wie weet voor 1 van ons zet het door :-D

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha arme man!
    In de avond doe ik niet zoveel meer.

Ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren :)
    Zit nu lekker aan de bitterlemon ;)

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik lag ook met 37 weken in het zh aan de ctg scan.
    Harde buiken hielden niet op en bleven komen, toen dacht ik jaaa daar komt ze dan eindelijk en nee hoor mutsie bleef nog zitten tot 40+1 ;)
    Bij de 2de harde buiken storm werd ze idd geboren en verder kan ik me niet meer echt herinnerrn of ik veel last van oefenweeën had, ik geloof het haast niet. Het kwam echt in een x allemaal

Deel Deze Pagina