overgeven

Discussion in 'Zwangerschap' started by smarlicia, Dec 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Hallo,
    Ik ben nu 9 weken zwanger en heb al van af het begin veel last van misselijkheid.
    Vanaf het avond eten.
    En bij het opstaan.
    Nu heb ik voor de eerste keer 3 dagen achter elkaar overgeveven.
    Heeft iemand tips voor de misselijkheid?
    Ik ben er zo langzamerhand toch wel een beetje zat van.

Groetjes

2. Didi5

Didi5 Actief lid

Nov 17, 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Wat bij mij hielp was om de uur iets eten.
    Al was het een stukje cracker. Zodra mijn maag ging knorren, moest ik kokhalzen tot aan overgeven toe. Ik weet precies wat je bedoeld op een gegeven moment was ik het ook zat.
    En wat ook hielp was in de ochtend in bed wat kleins eten en drinken. En daarna pas opstaan. Het is vervelend, maar gelukkig is het in de meeste gevallen tijdelijk. Ik hoef ook niet meer over te geven, alleen het kokhalzen zit er nog aardig, dat komt door mijn sterke reuk. Zelfs koffie kan mij doen kokhalzen wahah. Sterkte meid, probeer ondanks alles te genieten van je zwangerschap!! Voor je het weet is het overgeven weg!

3. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Bedankt voor je lieve reactie!
    Doet me goed!

4. EerstexZwanger

Oct 14, 2014
    35
    0
    0
    Enige tip die ik kan geven is kleine beetjes eten door de dag en niet teveel ineens :) ! & Voor de rest hoop ik dat je er snel vanaf bent want ik weet wat het is , ben 1 van de pechvogels die nog steeds iedere dag moet overgeven (35 weken zwanger nu) en dat wens ik niemand toe :( ! Veel succes nog met de zwangerschap !! xx

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Bij mij helpt niks. Ook geen medicatie....
    Ik spuug de longen uit mijn lijf. Bah

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Inderdaad zorgen dat je maag gevuld blijft. Bij mij vlogen de kilo's er daardoor wel aan in het begin, dus probeer het een beetje gezond te houden; komkommer, tomaatjes, fruit, gedroogde abrikozen etc...

Share This Page