Tussen misselijkheid en schopjes..

Discussion in 'Zwangerschap' started by MariSam, Dec 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die eerste paar weken doodmoe en iedere ochtend kotsmisselijk waren niet mijn favoriet, maar tegelijkertijd gaf het wel de 'bevestiging' dat het nog wel goed zat met de kleine..

Ik kan me voorstellen / hoop dat dit straks ook weer zo is als ik de kleine ga voelen, het is nu zo stil...

Zal blij zijn als ik van de week weer een afspraak bij de VK heb en het hartje weer even hoor :)

2. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Had hier hetzelfde, alle kwaaltjes verwensen maar zodra ze ook maar een dag minder waren toch wat ongerust. Vanaf zo'n 18 wk de kleine dagelijks en regelmatig gevoeld, en ja dat geeft veel bevestiging en rust (maar soms ook niet als het dan ineens even rustig is).
    Weet je al hoe je placenta ligt? Als die gunstig ligt voel je je kindje vaak al eerder en vaker. Hoop voor je dat je het binnenkort gaat voelen, dat is echt heel fijn.

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Had ook hetzelfde, vanaf week 11 waren alle kwaaltjes weg (en had er al weinig) en pas met 19 weken voelde ik iets en kreeg ik een buikje... Probeer ervan te genieten, het zijn achteraf gezien juist fijne, relaxte weken, terwijl ik nu een hormoonexpolosie en sneeuwbal op pootjes ben :) die haar bikinilijn niet meer goed kan scheren, moet huilen om alle liedjes en met een hijskraan uit een diepe bank moet worden getakeld ;) (en dan nog 12 weken!!!!! Aaaaah!!!)

4. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

Jul 13, 2014
    806
    229
    43
    Female
    Haarlem
    Ik hou ook niet van de stilte. Inplaats van genieten van de rust en het feit dat ik nog alles kan, ga ik me zorgen maken of alles nog goed gaat met Baby. Daarbij heb ik ook nog haast geen buikje en blijft het aankomen op 1kg hangen... Gelukkig morgen weer hartje luisteren en overmorgen spieken, dan zijn we weer even een weekje gerustgesteld!
    Placenta ligt bij mij trouwens aan de voorkant, dus dan duurt het volgens mij ook langer voordat je iets voelt...

Toch maar proberen te genieten allemaal!

5. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben ;)

Ik heb geen idee hoe mijn placenta ligt.. kan de VK dat voelen of alleen zien op de echo?

Ik heb sinds gisteravond wel mega jeuk op mijn buik en rug, dus misschien heb ik al weer te vroeg gejuicht/geklaagd ;)

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ahh die jeuk op mijn rug heb ik ook

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Hier voel ik de kleine gelukkig al af en toe, dus dat geeft wat meer rust. Nu groeit mijn buik behoorlijk, maar dan nog kan ik best onzeker zijn. Ik mag de 30ste pas weer dus moet nog ff geduld hebben.

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja stom he... gelukkig mogen wij vrijdag weer kijken en maandag ook weer !! :)

Voordeel van een tweeling is vaker controle. :)

Ook groeit mn buik enorm, maar ik kan niet wachten totdat ik ze ga voelen.

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Inderdaad een lastige periode, niet meer zo misselijk en moe, ook nog geen enorme buik en schopjes.. Maar als je al zeventien weken bent is er grote kans dat je over een week al de eerste duidelijke schopjes voelt hoor!!:)

10. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het :)

Ben (was, hihi, krijg al best een buikje) best slank, dus ze zeggen dat je het dan sneller voelt..

Maar vind mezelf tegelijkertijd niet echt fijngevoelig, dus wat dat betreft..

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ja dat heb ik ook lang gehad :(
    Vanaf week 11 ook geen klachten meer en pas bij 23 weken de eerste schopjes gevoeld, pfff, was tussendoor ook vaak onzeker of alles nog wel goed zat.

Nu schopt hij me af en toe toch behoorlijk dat ik denk, het mag wel wat rustiger daarbinnen :D, ik heb gigantisch rugpijn, maagzuur, oprispingen, bandenpijn, kan me niet fatsoenlijk meer scheren en nog meer van die 'leuke' bijkomstigheden :D

12. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Herkenbaar en ook erg spannend (beetje eng zelfs). Ik heb nog totaal geen buik en ik ben al sinds week 9 niet misselijk meer. Maar tussentijds zag alles er bij de echo er goed uit, dus daar hou je je maar aan vast... Nog 9 dagen voor we weer mogen kijken :)

13. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 5 januari de 20 weken echo.. kan niet wachten :)

Share This Page