Diarree en KDV

Discussion in 'Baby en dreumes' started by LesleyS, Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LesleyS

LesleyS Actief lid

Jun 17, 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Algehele malaise bij mijn dochter van 11 maanden. Sprongetje, virus kan van alles zijn maar afgelopen maand veel verkouden, 2 a 3 dagen diarree, 1 dag koorts gehad en ineens ging het beter. Sinds gisteren weer diarree, huilerig, hangerig en slecht eten. Slapen op de dag gaat slecht, zelfs op mij of mijn man. Heeft last van haar buikje.
    Nu twijfel ik, morgen wel of niet naar KDV.

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Dat hangt echt af van de regels van je kinderdagverblijf. Hier bellen ze ons snel op. Als dochter vanaf 38.5 koorts heeft, of als ze huilerig is, worden we gebeld om haar op te halen.

Als je dochter morgen nog zo last heeft, zou ik ze niet laten gaan...

3. LesleyS

LesleyS Actief lid

Jun 17, 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft gelukkig geen koorts
    Klachten zijn: slecht eten, diarree en huilerig

4. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Als je zelf thuis bent zou ik haar thuis houden,als jezelf niet lekker bent ben je ook liever thuis.
    Moet ze echt naar de creche,brengen en doorgeven wat ze heeft en als het echt niet gaat dat ze je kunnen bellen

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Hier gaven ze aan dat ze liever hebben dat je ze thuis laat met diarree.

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ik heb mijn dochter wel gebracht met diarree, omdat ze verder niet ziek oogde, maar had wel flink diarree. Heb wel gebeld als ze er ziek bij zou worden, ze me maar direct moesten bellen, zodat ik haar op zou kunnen halen. Helaas heeft het dagje met diarree op het kdv wel geleid tot vreselijke luieruitslag waar ze 2 mnd later nog littekens van heeft.

7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje had laatst ook onwijs last van diarree en ik heb hem gewoon naar het kdv gebracht omdat hij verder nergens last van had. Hij was gewoon vrolijk en alles ging prima met hem.
    Als hij er veel last van zou hebben gehad dan had ik hem thuis gehouden.

Share This Page