ik ben nu bijna 9 weken zwanger..en gisteren ging het helemaal mis. ik ging naar school en ik moest opeens overgeven..ik heb me maar ziek gemeld want ik had ook overal pijn.ik ging met de lift naar beneden van 10 hoog..en op elke verdieping stopte de lift..uiteindelijk ging ik er uit en moest ik weer overgeven..ik stapte de tram in en heb daar ook zitten overgeven.gelukkig stopte de tram voor de deur van me huis arts..dus ik ben daar maar naar binnen gegaan heb daar ook nog zitten overgeven..ik kreeg een recept voor geschreven en die kon ik ophalen bij de apotheek..ik stapte maar weer de tram in om naar huis te gaan. ik thuis aan gekomen heb me gelijk ff gedoucht en heb in de douch weer zitten overgeven.ik ging liggen op de bank heb daar nog 2 of 3 keer zitten overgeven en later in de avond nog 1 keer. ik ben totaal geen persoon die snel overgeeft..ook niet wanneer ik ziek ben. ik ben zo bang dat er wat met die kleine daar binnen mis is..gelukkig moet ik volgende week woensdag naar de verloskundige. gelukkig is alles minder geworden nu..voel me stukken beter. ik heb ook nog steeds geen buikje..alleen in de avond..maar dat zou wel normaal zijn toch? heeft iemand dit ook zo gehad?ook zo erg?
ja hier ook flink last van hoor meis. Hoort echt bij zwanger zijn. De een heeft nergens last van en de ander hangt continu boven het toilet. Ze zeggen dat het na 3 a 4 maand over kan zijn. Ik duim voor je dat je er snel minder last van zal krijgen..
Ik herken dit helemaal.Ik heb zelf tot week 19 overgegeven op alle tijdstippen van de dag.Bij mij is het ook goed gekomen.Je moet er alleen wel voor zorgen dat je voldoende blijft drinken in verband met uitdrogen. Ik was in totaal dan ook 9 kilo afgevallen door het spugen.Als je het niet vertrouwd dan bel de verloskundige toch veel sterkte groetjes sarita
Ook ik herken het helemaal. Nu nog moet ik elke dag overgeven. Het ergste was het bij mij was in week 8/9. Ik was alleen maar aan het overgeven (gal en bloedstolsels) en kon zelf een slok water niet binnenhouden. Na 4 dagen niks binnen te kunnen houden en enstig verzwakt ben ik accuut in het ziekenhuis opgenomen waar ik 5 dagen aan het infuus gelegen heb. Helaas hebben sommige vrouwen hier extreem last van. Meestal gaat het rond de 12de tot 16de week over maar het lijkt er mij op dat ik dit tot het einde zal houden. Niks helpt helaas en soms gaat ook mijn avondeten er nog uit. Ik heb ook al weken last van een zeer pijnlijke slokdarm. Eten doe ik helaas ook nog steeds slecht. Gelukkig heb ik wel een dikke buik en groeit de baby goed. Maar ik ben maar 7 kilo tot nu toe aangekomen. Ik hoop voor je dat het maar tijdelijk is.
Ook ik heb er veel last van gehad en helaas nog steeds...het is even rustig geweest tussen de 20e en de 24e week, maar daarna was het weer raak! Ik ben bang dat ik het ook niet meer kwijt raak en zal dan ook blij zijn als de baby eruit is! Succes!
Heel herkenbaar! Heb wel meerdere van zo'n dagen gehad, dat ik maar bleef overgeven! Nou kan ik soms nog een slecht dagje hebben... Sorry niet hoopgevend Maar maak je niet te ongerust, met de baby is vast alles goed! Enne...dat buikje komt nog wel meid! Is normaal met die termijn hoor! Veel sterkte!
ik heb er vandaag geen last meer van gehad. alleen met lachen doet me buik erg pijn. we zullen zien hoe het verloopt bedankt he
Ik heb er ook heel erg veel last van gehad. Eigenlijk pas sinds een week of 3 hoef ik niet meer over te geven. Ik heb voor mijn zwangerschap nooit hoeven overgeven. Niet van slecht eten of drank o.i.d. Het is gewoon afwachten. Op den duur went het ook wel en wordt het minder erg. Regelmatig eten helpt, dan wordt je ook minder snel misselijk!
Idd erg vervelend, ik ben ook wel misselijk, maar nog niet overgegeven. Ben nu ook 3 maand zwanger, dus hoop dat die misselijkheid ook maar eens snel verdwijnt. Maar als ik om de 2 a 3 uurtjes wat eet, word ik ook minder snel misselijk, zeg niet dat het bij iedereen helpt, maar bij mij wel
misschien gek, maar ik heb geen last (nog) van overgeven. ik ben ietsje langer zwanger dan de banner aangeeft, ongeveer 6,5 weken. weet niet waarom de banner anders aangeeft. wel misselijk. gr sjaan