Ha meiden Even een vraag. De kleine geeft de afgelopen dagen steeds wat terug. Het is geen enorme golf ofzo. Dit is ong twee uur na de fles. Het is geen gewone melk, maar echt dikke drap. Is dit dan overgeven of gewoon iets teruggeven. Ik moest van de ka in de gaten houden of hij overgeeft ivm dat bultje dat hij heeft. Of is dit een teken dat hij teveel voeding heeft gehad?
Voeding is vaak wel dikker als het een tijdje in de maag heeft gezeten. Doet hij dat normaal ook spugen?
Dat deed mijn zoontje alleen met dingen die hij niet kon verteren. Zoals na het eten van ei gaf hij het na 2 uur alles weer terug. Met melk gaf hij wel eens mondjes terug maar dat was max 20 min na de voeding. Ik zou ermee naar huisarts gaan, misschien zit er iets in zijn voeding waar hij niet tegen kan.
Dit doet mijn dochter al sinds de geboorte, soms dikke witte drap, soms doorzichtig. Ook uren na voeding. Zolang ze er niet onrustig van worden of huilen, kan het geen kwaad. In jullie geval zou ik een arts raadplegen, wij kunnen niet beoordelen of het gewoon is of een symptoom van iets.
Nee voedingspatroon is hetzelfde. Hij krijgt alleen nog flesvoeding. Spugen heeft hij bijna niet gedaan. Een enkele keer dat het met kracht eruit kwam. @mira: zo is dat idd ook bij onze kleine! Hij is er niet vervelend van ofzo. Vanmiddag ook gevraagd aan de ka. Hij zei zolang het niet steeds met kracht eruit komt en hij niet onrustig of ziekig is, dan is er niets aan de hand. Vandaag heeft hij overigens niet gespuugd. Ik merk wel dat er vaak iets omhoog komt, maar dat slikt hij weer door. 😨 Hij gaat er niet van huilen ofzo dus zal het geen pijn doen denk ik.
Dat gebeurt hier ook vaak, dat wegslikken. Zolang ze daarna vrolijk zijn is het echt okee. Hier staat het bedje wel schuin, en ik houd haar 30 omhoog na de voeding.
Hier komt het ook nog wel eens terug. Ene keer ook echt dikke drap. ene keer wit andere keer beetje gelig. Soms is het gewoon waterig. Geeft soms zelfs na 3 a3,5u nog wat terug. Maar zolang ze er geen last van heeft, maak ik me er geen zorgen van.