Overgeven

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Debor, 26 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debor

Debor Lid

4 dec 2015
    62
    12
    8
    Vrouw
    Wie herkent dit ? Vanmorgen kwam mijn zoontje nog even lekker bij mij in bed gekropen en wilde wat water . Voor ik er erg in had , kwam het er weer uit . Gewoon water en wat slijm. Maar nu kan er niks in blijven . Hij wilde niks eten maar wel wat water . Ik geef hem steeds kleine slokjes die er bijna gelijk weer uitkomen . Verder is hij (uiteraard) een beetje hangerig . Ligt nu tv te kijken op de bank .
    Maar het vreemde is , dat ik dit precies zo een week of 2 geleden ook al had ... exact hetzelfde en toen wilde hij tussen de middag iets eten en ging hij lekker slapen en kwam hij er weer helemaal opgeknapt uit en merkte je helemaal niks meer aan hem . Herkent iemand dit ? Hij is een beetje verkouden . Maar niet eens zo erg . Ben benieuwd of iemand anders hier ook ervaring mee heeft ???

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.298
    10.265
    113
    Ja 1 a 2 keer in het jaar, niks willen eten en als hij dan wel een hapje of slokje wil dan gooit hij er alles uit, meestal een dag of 2 en dan gaat het al wat beter op dag 2.

Wanneer hij op de bank wil leg ik een earosleep matrasje van zijn ledikant op de bank, mocht hij overgeven dan zit het tenminste niet in de bank. Verder grote hydrofiele doeken leg ik klaar, meestal wil hij dan met een deken op de bank maar dat is veel te warm en pak ik die grote hydrofiele doek.

Geen melk/kwark/yoghurt omdat meer slijm geeft, af en toe een slokje proberen, en verder uitrusten, dan maar een extra filmpje op de bank.

Heel veel beterschap

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.298
    10.265
    113
    Hoe gaat het nu?

4. Debor

Debor Lid

4 dec 2015
    62
    12
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie !
    Het ging eigenlijk net al die keer daarvoor .
    De hele ochtend hangerig en niks binnen kunnen houden . Met het middageten weer willen eten , uiteraard met beleid eten gegeven , daarna poosje dutten en toen was hij weer helemaal zichzelf . Zo vreemd dit ...
    maar gelukkig is het steeds maar een ochtendje , maar vond het toch raar ...

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.298
    10.265
    113
    Het wonderlijke van kinderen! Nog even rustig aan en kan hij er zo weer tegenaan

Debor vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina