Zoals jullie in mijn topic van van de week hebben kunnen lezen is demi van mijn bed af gevallen. Gelukkig is alles goed gegaan en ze is nog steeds heel vrolijk en merk verder niks meer aan haar. Behalve dat ze nu niet meer op haar buik draait sinds dit gebeurt is. Kan het zijn dat ze nu bang is om om te rollen naar haar buik? Voordat ze van mijn bed was gevallen hoefde ik haar maar neer te leggen en madam lag alweer op de buik, maar nu probeert ze het niet eens meer.Of zou er wat anders aan de hand kunnen zijn? liefs petra en demi
Ja het kunnen zoveel dingen zijn. Misschien is ze inderdaad een beetje bang geworden om om te rollen, maar het kan ook zijn dat ze weer in een andere fase van ontwikkeling zit en het omrollen even in de ijskast ligt en ze zich ergens anders mee bezig houdt.
toen me kleine van bed was gevallen heeft ze ongeveer een kleine 2 weken ook niet meer gerolt.. denk inderdaad een beetje bang, maar bij alsyia is het over gegaan .. zal nog even afwachten en het aankijken voorlopig succes!