overgeven

Discussion in 'Baby en dreumes' started by gina18, Apr 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    gister kreeg ze een potje met eten dat doe ik dan niet zo vaak eigenlijk alleen zelf koken voor haar, maar ik had haar de macaroni gegeven maar ze had een paar happen op en in eens werd ze huilerig, en 1 uur later was het bed tijd me vriend zette haar onder de douche en ze krijsde de boel bij mekaar had ik nog nooit meegemaakt met haar, dus mijn vriend haar er weer uitgehaald en neergelgd om af te drogen en in eens begint ze me toch te spugen ik was echt geschrokken dit tot een 2e keer,

zou ze dan ergens niet tegen kunnen wat er indat potje zat?
    Want dit had ik nog nooit mee gemaakt met haar.

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    kan me niet echt voorstellen dat ze ergens niet tegen kan dan gaat overgeven dan zou je eerder aan uitslag denk oid...

was het potje wel vacuum?(potje moet geloof ik dan klikken bij open maken) misschien was het nl dan niet goed meer?

of heeft ze gewoon griep; het heerst volgens mij wel

3. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ja het potje was wel vacuum en heb ook goed naar de datum gekeken en alles was goed dan zal het mischien idd griep kunnen zijn.

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera heeft de laatste dagen ook overgegeven. Ze is nu ook snotterig en vorige week had ze diaree (virusje). Best kans dat het heerst.

Beterschap.

5. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    dank je wel voor jullie reacties

Share This Page