Hallo dames, mijn zoontje is 's nachts maar ook overdag erg onrustig, hij droomt dan en beweegt constant, dat doet hij in zijn slaap want hij is niet wakker, dat bewegen maakt veel lawaai, wat maakt dat ik niet kan slapen, ik doe echt geen oog dicht! wat kan ik nu toch doen? hij is nu 4 maand, is hem op een aparte kamer leggen al een optie? groetjes, een bijzonder vermoeide mama!
Hai Christy, Best vermoeiend he een baby Maar wat betreft op een andere kamer leggen zou ik zeker proberen Lee Ann was een week toen ze naar haar eigen kamertje ging ook omdat ik van ieder zuchtje en ieder steuntje wakker werd, maar zij ook van mij! Grote kans dat je zoontje dan ook de nachten lekker doorslaapt! Succes! Liefs Laura
Ik zou als ik jou was nu nog dat bedje oppakken en op zijn eigen kamertje gaan zetten Lekker op zijn eigen kamertje laten slapen joh. Ik kon er ook niet tegen dus hier heeft Luc 2 weken bij ons geslapen ( ook i.v.m. borstvoeding). We sliepen allemaal een stuk beter toen iedereen op zijn eigen plekje sliep.
alyssa heeft anderhalve week bij ons geslapen en daarna lekker op dr eigen kamertje. het gaat vanaf het begin al hartstikke goed. ik slaap nu ook beter dan toen ze nog bij ons lag. je let dan onbewust op alles. ik heb nog wel de babyfoon naast mn bed staan maar die heb ik al zachter gezet en binnenkort gaat ie zonder geluid en dan helemaal uit snachts. ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt of hij wil niet slapen dan heb je hem ook zo weer bij je. liefs doris
gewoon op dr eigen kamer leggen. amy heeft alleen de eerste nacht bij ons gelegen, als er wat is hoor je het wel hoor, heb wel altijd de babyfoon aan
Jelte sliep ook al vanaf 4 weken op zijn eigen kamertje. Ik kon anders nooit slapen. Da's ook niet de bedoeling lijkt me! Wij hebben daarbij overigens ook nooit de babyfoon gebruikt...de muren zijn dun zat...oud huis..LOL
Mike sliep vanaf het moment dat we thuis waren uit het ziekenhuis (na 5 dagen) al op zn eigen kamer en dat gaat prima. Ik zou je kabouter gewoon naar de eigen kamer verplaatsen.
lucas is ook na 1 week naar zijn eigen kamertje gegaan wij werden overal wakker van en konden niet slapen en lucas lag lekker de hele tijd te slapen en sinds hij naar zijn eigen kamertje gegaan was slapen we allemaal veel beter. heb ook de babyfoon aan staan en ik kan hem heel gevoelig en niet zo gevoelig zetten, dus als hij kleine geluidjes maakt hoor je dat niet door de babyfoon, gaat hij echt huilen hoor je het wel michien ook een optie. veel sterkte liefs diane
Ook hier is Kylian meteen na het ziekenhuis (4 dagen opname) in zijn eigen kamer gaan slapen. Groetjes Anita
Damani slaapt ook op z'n eigen kamer, al vrij snel ! Ook ik werd van ieder geluidje wakker... Alleen Damani komt 's nachts nog een aantal keren, en dat is ook vermoeiend -x-