hardop lachen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moontje2008, Aug 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    wanneer maakt een baby geluid bij het lachen?

De laatste paar dagen kregen we van Eefje al een steeds grotere glimlach, maar vanmiddag was ik geluidjes tegen haar aan het maken en ontdekte dat ze het "oooooh" geluid erg leuk vond en ineens gingen die mondhoeken weer omhoog en kwam er een "eh eh" geluid uit.. dacht dat het toeval was, maar ze deed het later nog twee keer.. het klinkt echt zo schattig..

x

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ha ha wat grappig, onze dochters zijn bijna even oud en ons meisje vind het "ohhhh" geluid ook helemaal leuk en begint dan te lachen :D Geluid erbij heb ik hier nog niet meegemaakt!

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Wauw, dat is wel vroeg met geluid lachen hoor! Maar goed, het ene kindje is het andere niet ;).

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    haha.. heerlijk he.. lekker dom doen en dan wachten wat voor een reactie je krijgt...

Als ze wat nieuws doet moet ik echt oppassen dat ik niet de halve familie bel!

x

5. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna lacht grotendeels playback ;)

Maar sinds een week of 2 probeert ze te schaterlachen. Af en toe lukt het haar. Klinkt zoooooo lief!

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hihi ik zit constant klaar met mijn mobiel om een foto te maken van haar big smile om die vervolgens ook naar de hele familie door te sturen.... ik maak mijn telefoonrekening maar niet open deze maand :D

7. Lindsey1981

Lindsey1981 Actief lid

Jul 31, 2007
    102
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kan af en toe echt helemaal in een deuk liggen om alle geluidjes die Jimmy maakt, zo leuk!!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hier met ongeveer 14 weken lachen met geluid en echt super leuk:)

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    aaah... of het een echt lachje was.. ahum.. voor mij wel! haha.. als ik nu zeg "ik ga je kussen" en ik kom dan dichterbij met mijn gezicht dan doet ze haar mondje los en lacht ze.. echt zo leuk, eerst slapen ze continu en nu zijn ze zo alert.. ze vind de tv geweldig en we hebben een knalrood schilderij en daar kijkt ze ook graag naar...

Boertjes laten is soms een probleem want ze tilt haar nekje al op en draait dan met haar hoofd van links naar rechts. Op het CB zeiden ze al dat ze heel sterk was met haar nek...

nu ligt ze in haar box naar een spiegeltje te staren.. waar is mijn camera :D

x

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn zoontje doet ook van die leuke geluidjes maken. vooral als ik tegenhem bezig ben verteld hij hele verhalen en moet er net als mijn erg hard om lachen. hij begon hiermee zo rond 4 weken. kan niet wachten tot hij hardop gaat lachen. mijn dochter deed dit rond 3 maanden.

hier is het lachen trouwens zeker bewust maar maakt er dus nog geen geluid bij.

Share This Page