Opgeblazen gevoel na het eten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door star2, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Na het avond eten staat me buik verschikkelijk strak, lijkt wel of tie op klappen staat.
    En gek veel heb ik dan niet gegeten.:(
    Hebben jullie daar ook last van of van gehad en is er wat aan te doen?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, dat heb ik wel met drinken, dit doe ik veel en dan heb ik nog dorst maar mn buik lijkt wel niks meer te kunnen hebben.

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb dit sinds een week of 2. De kleine is gedraaid en ligt met z'n kont tegen mn maag aan, zo voelt het iig. Heb gewoon geen plek meer voor eten..

Ik eet nu een half bordje warm eten, en dan om 21.00 nog een schaaltje museli met yoghurt anders heb ik 's nachts honger.

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik lees mee...heb er ook af en toe last van (lijkt dan net een harde buik maar weet niet of dat het ook is)...niet elke dag trouwens...maar idd dan eet je weinig omdat er gewoon niks meer bij kan met het vervolg dat ik s nachts dan sterf van de honger!

5. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Iid het resultaat is weer meer honger snachts.:(
    Voor me zwangerschap kon ik een aardige bord met eten op, kom nou niet eens meer aan de helft, terwijl ik nog wel trek heb.
    Vanaaf nog minder gegeten en dan gaat het wel ietsje.
    Maar vind juist een goede groente hap belangrijk.

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Dat heb ik ook dit kindje ligt ook erg hoog mn baarmoeder is hoger als de standaard hoogte had ik bij mn eerst ook en bij de tweede juist niet .
    Herken t idd zon strakke buik volet zo vervelend!!!!!
    je kan dr weinig aan doen gewoon lekker blijven zitten

Ook schoenen aan doen is een crime!

7. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0

Nou, hier ook precies hetzelfde. Dacht dat ik de enige was! Wat een vervelend gevoel is dat he.
    Ik ben ook benieuwd of je daar wat aan kan doen...

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Heb ik ook gehad. Misschien een beetje vreemd verhaal (schaam-schaam). En alleen last van tijdens mijn zwangerschap, het leek dan soms wel alsof mijn buik uit elkaar knalde.
    Ging ik na het eten altijd even op mijn zij op de bank liggen. Dan kwam er altijd wat lucht vrij :) en dat luchtte altijd wel op! Het gekke was dat die lucht alleen maar vrij kwam als ik op mijn zij ging liggen....

9. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0

hahah, ga ik ook maar even proberen:D

10. Coupie

Coupie Niet meer actief

Hier ook iemand die er last van heeft. Had het gister nog tegen de VK gezegd en die moest er eigenlijk wel een beetje om lachen. Hoort er eenmaal bij :D

Ik heb nu het gevoel pas dat het een beetje begint te zakken. Ik eet meestal dan nog een schaaltje yoghurt anders kan ik niet slapen van de honger.

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb er ook last van, maar vooral veel last van gehad. Het is nu wat minder erg, nu de beeb (wat) ingedaald is. Ik heb een slechte stoelgang, waardoor ik me soms de hele dag heel erg opgeblazen voel, alsof ik uit elkaar knap.

Deel Deze Pagina