Vreselijk!! Jij ook Sugarblossom? Bij mij begon het dus met een soppend gevoel als ik liep de dag nadat de tape er af was. Ik durfde pas s avonds mijn schoen uit te doen en het drukverband er af te halen, alles zeiknat van het wondvocht, en alle huidlagen lieten los en vielen er zo vanaf.. OMG, ik heb nog nooit zoiets gezien. Ik woonde toen in een studentenhuis en mijn huisgenoten werden er ook onwel van. (Sorry voor het smerige verhaal) Ik meld ook altijd overal tig keer dat ik allergisch ben nu. Het ergste was nog dat ze achteraf tegen mij zeiden in het ziekenhuis (toen mijn moeder mij daar met spoed heen had gebracht met mijn open voet de ochtend erna): 'Ja, daar zijn best veel mensen allergisch voor. Maar bij jou is het wel heel erg.' Ik heb ze toen ook gemeld dat het misschien een idee is om dit te testen als dat kan? Ik had namelijk enorm verrekte enkelbanden en had hier eerst al 10 dagen mee in het gips gezeten. Als ze toen een klein stukje tape op de binnenkant van mijn arm ofzo hadden geplakt, hadden ze het geweten en was het mij bespaard gebleven. Ja, dat vonden ze best een goed idee??
Vannacht nog flink jeuk gehad op één plek waar het nog niet helemaal weg is. Was ook de grootste plek. Maar gelukkig wordt/is het al veel minder! En zo te lezen kan het nog veel erger... Brrr, moet er niet aan denken...
ik krijg regelmatig een ecg of een hartfilmpje of meerdere uren aan de monitor liggen en van die plakkers/pleisters krijg ik ook van die plekken waar idd de huid soms kapot gaat en altijd lang ( soms wel weken rood blijft en zeer erg jeukt) je ziet dan precies de plekken waar de plakkers hebben gezeten. ook bij de gewone en de witte pleisters heb ik ook rode plekken. met bloed prikken trek ik het pleister en zo snel mogelijk af.
Hier ook. Kleine pleisters vallen mee, maar heb na het wegspuiten van mijn spataderen mijn hele been in het tape gehad en dat was een hel. Ze hebben toen speciale tape omgedaan, zalf en ik kreeg antihistamine. Werd er nl echt beroerd van.