Nu het kouder wordt wil ik mijn dochter graag warmere schoentjes aantrekken. Ik heb een paar laarsjes met bont en een paar van die nep Allstars,ook hoog model. Maar ik krijg ze beiden niet bij haar aan, ze strekt haar voetje waardoor ik de hak van haar voetje niet in de schoentjes krijg, ze blijven halverwege steken. Iemand een oplossing hiervoor, bv warme laarsjes/slofjes die zo wijd open kunnen dat ik ze gemakkelijker bij haar aan krijg...?
Ik zou toch voor de leren slofjes gaan. Die heb je ook in laarsvorm, met "bont" ofzo aan de binnenkant. Goed aan te krijgen, moeilijk door kindje uit te krijgen en ook goed voor de voetvorming.
Die leren laarsjes met bont kreeg ik mijn dochter ook niet aan. Wreef is dan nog echt te hoog en leer geeft in het begin niet genoeg mee. Hier heeft mijn dochter de hele winter echte Ugg slofjes gehad, die zijn erg soepel en lekker warm. Klittenband goed dicht en ze heeft ze nooit uitgeschopt. De nepvarianten en leren slofjes met bont waren hier dus ook niet geschikt.
Mijn dochter heeft ook haar uggs aan, echt ideaal! Ze blijven goed zitten en ze heeft heerlijke warme voetjes. Andere laarsjes/schoentjes schopt ze eruit.
Van uggs heb je inderdaad hele mooie pantoffels. Zou vooral kijken naar dingen met klitteband. Hier kromde ze altijd haar tenen. Waardoor niks aan ging.
Ik heb voor maar liefst 1 euro dikke kniesokjes met kleine rammelaars op de voetjes gekocht bij zeeman.. heerlijk warm, niet zomaar uit en geen gewurm met voetjes die niet willen of niet passen.. en ook nog leuk (ze grijpt nu wel naar haar voetjes)
Ik heb ook dochter van 7mnd en heleboel schoenen die niet aan kunnen hihi Heb uggs zijn gaan ok maar nog te groot waardoor ze hun aftrapt steeds. Had ook v&d roze soort uugs die zaten eeg goed maar nu kunnen niet dicht meer omdat haar beentje dikker geworden en hak past ook niet. Heb ook replays daar past hak ook niet maar die zijn ook te groot nu.. Ze loopt nu ook steeds langs en klimt overaal dus thuis doe ik nix aan. Ik doen dus nu nooit aan met wandel in voetenzak. Enkel aan met maxicosi zelden..