hoi meiden Ik ben best benieuwd over 9 dagen, ik heb nergens last van, alleen heel soms een lichte kramp in mijn onderbuik. als ik al die zgn. zwangerschapskwaaltjes hier lees, dan ben ik niet zwanger, want ik voel dus helemaal niets, geen pijnlijke borsten geen misselijkheid geen maagzuur geen erge buikkramp. Dus ik ga er maar van uit dat het niets wordt. Ik zou liever wel een paar kwaaltjes hebben, want dan is er altijd een beetje hoop, nu denk ik echt, o ik voel niets. dus zal ik wel niet zwanger zijn. We wachten af hielkje
spannend ik kan over 8 dagen testen had vandaag flinke steken in me (.)(.) best gek eigenlijk maar ga nergens van uit. Ik heb me ei al op dag 11 gehad en zit nu dus op 9dpo zou dan evt. eerder kunnnen testen maar wacht geduldig nod af. ik zal voor je duimen meid
ik zou eigenlijk over 2 dgn kunnen testen maar heb me eitje pas op dag 25 gehad dus nog even wachten maar ik duim mee
Hoi Voor dit soort berichten zijn de NOD topics in het leven geroepen, Als je het niet erg vind, vraag ik je daar verder te kletsen! veel succes deze ronde..