Ik vind het juist erg positief dat ze er zo bovenop zitten. Better safe than sorry lijkt mij, al kan ik mij jouw gevoel wel voorstellen hoor!!! Ik had bij mijn eerste zwangerschap een bmi van 50(!!!) en werd ook erg in de gaten gehouden maar ervaarde toen minder ''gezeur'' dan bij deze zwangerschap waarbij ik ,thank god, 40 kilo lichter ben. Ik denk inderdaad dat er dingen veranderd zijn mbt protocollen en dat zal niet voor niets zijn. Het hoofdje van mijn baby is nu iets te groot dus de gyn begon al over zw.diabetes. Heb ook een test gedaan en daar kwam niets uit en heb nu dus ook keurig een perfecte dagcurve geprikt dus kan ze daar ook geen opmerkingen over maken Maar ach, we zijn gewoon een vak apart ofzo en joh dat ik daar dan bij elk bezoek een echo bij krijg vind ik alleen maar leuk
Je hoort echt heel veel verschillende dingen idd.. Naja ik ga dr maar open in.. En positief bekeken, als ze het niet goed kunnen zien moet ik een keer terug.. Nog een keer ons kleintje zien is niet vervelend! Thanks meiden!
Nou hier dan mijn eigen ervaring voor degene die zich ook druk maken.. Hier totaal geen problemen gehad! Echt stress om niks.. ze heeft alles super goed kunnen zien. Heeft niks gezegd over slecht zicht.. Was een geweldige echo!