hoi dames ik ben vandaag 36 weken zwanger.. ik kom vanmorgen me bed uit en bed net een vaatdoek.. ik voel me zo ziek als een hond heb mn hele neus en hoofd dicht zitten mijn keel doet pijn met slikken en heb hoofdpijn.. ik kan niet meer.. hebben jullie misschien tips wat ik kan innemen of kan doen ivm mn zwangerschap heb al een kopje thee gemaakt maar ook dat helpt niet echt voel me zo ziek alvast bedankt
Je mag gewoon een paar paracetamolletjes nemen tegen de algehele verkoudheidsverschijnselen hoor. Ik zou dat ook gewoon doen, des te sneller knap je weer op. En een vitamine C boost nemen
Dit had ik vorige week ook. Thee, ijsjes, zoute drop, 2 paracetamols, neusspray voor baby's, luuf en lekker je bed in kruipen. Verder kan je er helaas weinig tegen doen.
Een ui naast je bed zetten op je nachtkastje helpt je om je neus etc. wat 'los' te krijgen! Het is geen lekkere geur , maar mij helpt het altijd heel erg goed! Verder kun je er inderdaad weinig tegen doen ja, hoe vervelend het ook is! Lekker diep onder de de dekens en goed uitzieken! Beterschap hoor!