heb een vrij regelmatige cyclus van gemiddeld 26 dagen. afgelopen maand ineens een cyclus van 36 dagen, uiteindelijk ongesteld geworden van 1 t/m 3 juli alleen ineens afgelopen zondag en gisteren weer roze verlies. ik heb wel altijd in aanloop naar de menstruatie een aantal dagen roze/bruin verlies, heb ik al sinds ik van de pil af ben (meer dan 10 jaar) maar nooit tussen menstruaties in. we zijn sinds December bezig om zwanger te raken via inseminatie, dus elke maand middels ovulatietesten mijn piek vinden en dan hebben we maar 1 moment. zal deze verandering in cyclus te maken kunnen hebben met stress van het juiste moment vinden? omdat we in dit traject zitten is het gewoon onmogelijk om er niet teveel mee bezig te zijn... ik ben inmiddels 38 en dus miss ook wel een beetje bang voor een vroege overgang zijn er meer vrouwen die weleens zo'n verandering in hun cyclus hadden?
Jahoor. Ik ben dan in het afgelopen half jaar bevallen, met de pil begonnen en weer met de pil gestopt, maar hier ook 'opeens' lichte tussentijdse bloedingen Kan weleens gebeuren
Bedankt voor je reactie Sado, niet verkeerd bedoelt maar dat lijkt me wel een iets andere situatie... bevalling en de pil, kan me voorstellen dat je lichaam dan wat van slag is door hormonen en dergelijke. Ik ben al jaren niet meer aan de pil en nog nooit zwanger geweest. Was benieuwd of het eigenlijk zonder echt aanwijsbare reden weleens kan gebeuren
Dan nog kan je lichaam eens anders reageren We zijn gelukkig geen robots die alles altijd hetzelfde doen. In het verleden ook weleens meegemaakt (vóór bevalling dus).
Ook wel voor de bevalling dus, dat stelt me al iets meer gerust haha. We gaan door met de ovulatietesten en wachten het gewoon weer af.
Je ovulatietesten zijn dus nog negatief? Of was je daar nog niet weer mee begonnen deze cyclus? Want ik zou dan denken aan een ovulatiebloeding welke op kan treden voor, tijdens of na de ovulatie.....
Daar ben ik zaterdag weer mee begonnen maar die zijn idd nog negatief, zelfs nog geen licht streepje. Kan je ook een bloeding hebben voor je ovulatie? Dat wist ik niet