pfff bel ik net naar de dokter omdat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben (misselijk,heeel veel moe,opgezette buik rommelende darmen,misselijk enzo) en omdat ik ni vorige vrijdag maar die ervoor 1dag ongesteld maar was moet over 2weken pas ongesteld weer worden . dus ik zeg tegen der ik ben aan de pil heb het gevoel alsof ik zwanger ben zegt ze t enige wa we kennen doen is test doen mja die heb ik paar dagen geleden al gedaan en die was negatief nog moet ook pas over 2weken ongesteld worden.zegt ze das het enige wat we kennendoen en anders w8e tot je ongesteld moet worden...nou daar heb ik lekker veel aan wou het nu weten want moet ik nu stoppen met de pil even om te kijken of ik ongesteld word of niet of die strip afmaken want als je wel zwanger zou zijn is het niet goed toch om de pil door te slikken? groetjes stephanie
Als je zegt dat je over 2 weken pas ongesteld moet worden, denk ik niet dat je zwanger bent want dan heb je nog geen kwaaltjes.. Het evt bevruchte eitje zou eerst nog een aantal dagen nodig hebben om in te nestelen en daar is het dan nu te vroeg voor.. Het zou een tussentijdse bloeding geweest kunnen zijn of een ovulatiebloeding, 2 weken na je ovulatie wordt je wel of niet ongesteld, misschien is je pil te licht??
oke ja ik weet het ook niet kheb dezelfde verschijnselen als die ik had toen ik zwanger was van me dochter alleen bij haar deed ik pas een test toen ik ongesteld moest worden nu kan die natuurlijk nog niet aangeven of je t wel of niet zou zijn , de pil is wel al zwaar dus denk niet dat ik nog een zwaardere pil moet want heb dit verder nog nooit gehad en zit al 7jaar aan de pil, tussentijdse bloeding denk k ook ni dat t was want die dag dat ik bloed verloor moest ik ook ongesteld worden alleen was het 1 dag en de volgende dag weg en die dag was het ook niet heel erg ongesteld ofzo wat ik normaal wel ben, dus vind het raar allemaal mja maar zou ik nou wel moeten stoppen met de pil en dan kijken of ik ongesteld word of die week en 6dagen doorslikken nog en dan pas kijken of ik ongesteld word?
Hmmm, nu volg ik je niet meer. Je zegt dat je 2 weken voor je volgende menstruatie, 1 dag een bloeding had en nu dat je op die dag ongesteld had moeten worden... Voordat ik nog iets zeg wat dan niet zou kloppen, leg even uit hoe het precies zit, misschien ben ik nog niet helemaal wakker hoor..
Als je stopt met de pil, krijg je volgens mij sowieso een onttrekkingsbloeding. Begrijp ik het goed dat je 2 weken geleden al ongesteld had moeten worden, en toen maar 1 dag weinig bloed bent verloren? Lastig meid, ik zou nog een test doen en anders over een paar dagen weer. Succes.
sorry heb nog even goed gelezen maar als jij die dag ongesteld had moeten worden en je had het maar 1 dag bestaat er zeker een kans dat je zwanger kunt zijn. Innestelingsbloeding? Vreemd dan dat je test negatief is maar goed dan ook het ook iets anders zijn geweest, er zijn legio mogelijkheden waarom je toen maar 1 dag bloedde. Zou zeggen afwachten op je volgende ongi.. Succes!
hoiii ja klopt ben iets meer dan n week gelede toenk ongesteld moest worde 1dag bloed verlore, ja vint ook moeilijk mn hoofd zegt dat ik t niet kan zijn mja je hoort vaak genoeg dat mensen door de pil heen zwanger zijn enk voel me wel alsof k zwanger ben en ben de pil paar x vergete dus denk dak maar ff moet afw8e alleen kank dan btr de pil afmaken toch? of tog glijk stoppe en alsk dan ongesteld word bijv weer de pil gaan slikken?
Als de kans bestaat dat je door je pil zwanger bent geworden zou ik geen risico nemen en het nogmaals evt telefonisch met je huisarts bespreken. Anders even gynacologie van ziekenhuis bellen die kunnen je ook vast adviseren.
dank je wel jaira voor je reageree ik had vandaag al contact met de huisarts opgenomen maar het enige wat die zei was afwachten tot je ongesteld moet worden of een test doen maar ja die kan nu nog geen positief aangeven moet pas over 2 weken ongesteld worden,,, maar zou ik de pil nu even niet meer moeten slikken en dan kijken wat er gebeurt? dat ik er nu ff mee stop alsk em door slik enk ben bijv zwanger ist slecht tog om em door te slikke wat n vragen he haha
hoi allemaal, ik ben nieuwe hier zou me even voorstellen ben gwenda en ben 1 juli gestopt met de pil. we hebben deze maand goed geklust op het juiste moment want heb dit uitgerekend en heb toch een keer ovutest gedaan. ik moet nu 7 dagen wachten tot ik mag testen maar kon niet meer wachten, en heb vanmorgen getest helass dus negatief, nu is mijn vraag nu ik vanmorgen heb getest negatief betekent het dan dat ik ook echt niet zwanger ben of kan het dat ik toch zwanger ben en ik het nu nog niet kan testen? ik heb wel erg veel kwalen erge last onderin me buik, misselijk, duizeligheid, ben snel chagy en reageer soms bod, ok mijn borsten zijn gevoelig. ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer. groetjes gwenda
hoii gwenda je zet je reactie alleen in een verkeerd vak neer je kan zelf onderwerpen neerzetten je reageert nu eigenlijk op een vraag die ik gesteld had haha. maar je zou idd wel zwanger kunnen zijn kan zijn dat je nog te weinig hc ofzoiets in je urine hebt waardoor je nog niet positief test zou gewoon nog even w8e en weer testen wann moet je ongesteld worden over 7dagem?
ja over 7 dagen kan ik testen moet einde van de week ongveer ongi worden. sorry dat ik verkeerd heb gereageerd.
ok ja dan zou ik over een paar dagen testen of de dag dat je ongesteld moet worden , of even w8e scheelt je weer n test , haha maakt niet uit hoor je moet t even ondervinden zon site