een vraagje ik ben sinds september gestopt met de pil en elke keer 37dagen cyclus nu ben ik de laatste keer 12dagen ongi geweest .nu moest ik afgelopen zondag ongesteld worden maar ben het nog niet wel ongi gevoel maar niks heb zaterdag alleen heel klein beetje bruin gehad en nu niks meer. moet ik testen of afwachten?wie kan me helpen
als je normaal een hele regelmatige cyclus hebt en je bent nu 3 dagen overtijd dan kun je er een testje tegen aangooien......
Hoi je moet natuurlijk niks he je kunt ook nog even afwachten het zou ontpillen kunnen zijn dan kan het wat langer duren voordat je ongie er aan komt. je kunt er ook een testje tegen aangooien, maar ik zou nog even afwachten. Dat is natuurlijk aan jou.Succes jennie72
dat heb ik nooit en is nu al 5maande byna en elke keer 37dagen alleen laatste keer 12dagen maar ik weet het niet hoor denk dat voor zekerheid maar test
Ik ben wel eens 2 weken ongi geweest dus ja dat kan wel Maar toen had ik de prikpil maar dat was ook niet normaal Liefs Tijgertje23
Hoi Tijgertje, 2 keer achter mekaar ongesteld bedoel je? Dan zou je inderdaad op 12 dagen kunnen uitkomen. Toch raar... Deeltjuh, ik lees dat je dus sinds 4 maanden van de pil af bent en altijd regelmatig 37 dagen tot nu toe? Misschien kun je inderdaad testen aangezien je wel overtijd bent? Succes, liefs Vanilia.