Wel een eisprong maar zwanger worden lukt niet.

Discussion in 'Zwanger worden' started by furby, May 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Dames,

Wij zijn nu ruim tien maanden bezig om bewust zwanger te worden. Voor die tijd gebruikten we ook geen voorbehoedsmiddelen maar vermeden we enigszins mijn vruchtbare dagen.

Na al die tijd staan we nog steeds met lege handen. Mijn cyclussen zijn in principe goed. Deze variƫren tussen de 25 en 28 dagen maar mijn luatele fase ligt constant op 14 dagen, dit lijkt mij best netjes.

FF laat netjes een eisprong zien en ovulatie testen bevestiging dit. Ik ga er dus van uit dat ik elke maand een eisprong heb.

Maar het lijkt wel of de bevruchting nooit plaats vind. En ik begin me af te vragen waar dit aan ligt. Mochten we straks doorverwezen worden wat zouden dan problemen kunnen zijn die ze kunnen vinden? Op het Internet kom ik veelal tegen dat vrouwen geen eisprong hebben of dat cyclussen erg onregelmatig zijn. Ik snap er niks van. We klussen goed en ik heb een eisprong, waarom lukt het nou maar niet?

Ik overweeg namelijk om deze week een afspraak te maken bij de huisarts. Zeker omdat wij al jaren zonder enige bescherming klussen. Toendertijd wist ik niet eens dat zaad zo lang kon overleven en vermeden we alleen de dag van mijn ovulatie. Ik begin nu toch wel heel erg te twijfelen of alles we oke is bij ons..

2. Ahl

Ahl Actief lid

Apr 11, 2014
    174
    0
    0
    Ik zou indd een afspraak maken, dan heb je iig snel duidelijkheid. Ik denk dat ze in dit geval naar de zaad van je man gaan kijken, het kan zijn dat hij geen goede zwemmers heeft. Probeer het 'randjesfietsen'.

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Ik zou naar de huisarts gaan en om een doorverwijzing vragen. Het kan aan het zaad liggen, maar ook bijvoorbeeld aan jou eileiders. Bij mij is dat het geval; hydrosalpinx en een verkleefde eileider. Geen klachten, eisprong en normale menstruatie, maar geen zwangerschap. Succes!

4. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had precies het zelfde als bij jou we vermeden ook de dagen voor we echt bewust voor een baby gingen, en idd toen het te lang duurde begon ik ook steeds banger en ongerust te worden, omdat jah ik toen toch me bedacht al die tijd onbeschermd geklust en nooit een zwangerschap ontstaan en nu bewust en ook geen zwangerschap. We zijn uit eindelijk door verwezen alle onderzoeken gehad die er zijn manlief zijn zaad helaas niet goed :( we zijn nu in afwachting om te kijken wat voor behandeling er eventueel voor ons het beste is, blijkbaar iui en ondertussen blijf ik hoop hebben.

Ga zeker even naar de ha voor een verwijzing en hoop dat het snel voor jullie ook raak mag zijn veel suc6 in ieder geval

Share This Page