Hallo meiden, Ik heb pco en ben nu in april begonnen met clomid, clomid 50 en 100 mg hebben bij mij niet gewerkt. Is er een kans dat clomid 150 wel gaat werken. Zijn er meiden die hetzelfde hebben meegemaakt? Ik hoop in iedere geval op een paar positieve reacties. Ik heb het gevoel dat 150 ook niks gaat doen, dus ben erg benieuwd naar jullie verhalen. X Een onrustige meli
Het is niet de Clomid die ervoor zorgt dat je zwanger wordt, maar het eitje en het zaad. De Clomid zorgt alleen voor eigroei, mits het werkt. Bij mij sloeg de hele Clomid niet aan, behalve op mijn humeur . Succes!
Dankjwel voor je antwoord Ik weet dat clomid niet zorgt voor een zwangerschap, en dat het alleen is voor het simuleren van het eitje, maar clomid 50 en 100 hebben niks gedaan bij mij. Heb eigenlijk ook neit echt de hoop dat 150 wat goed doen. Succes! Nog andere dames die ervaring hiermee hebben?? X
Hoi! Bij mij sloegen clomid 50 en 100 mg ook niet aan. Hier heb ik een half jaar mee aangemodderd. Nu gebruik ik vanaf eind mei clomid 150. en mijn eerste cyclus met 150 was super! en nu mijn 2e cyclus ook! Nu moet ik alleen nog 1,5 week wachten tot ik ongesteld wordt of juist niet!!! DUs er is nog hoop dat dit bij jou ook gewoon aanslaat. Zelf was ik ook erg bang dat 150 mg ook niet zou aanslaan, maar wonder boven wonder zijn er nu 2 cyclussen achter elkaar gewoon goed! Ik kan het zelf nog steeds niet geloven, erg onwerkelijk! Ik zit ook gewoon weer goed in mijn vel, terwijl ik voor 2 maand terug wel kon janken bij elke zwangere of elke baby die ik zag. En daar heb ik nu helemaal geen last van! Hoe ver ben je nu in je cyclus met 150?? groetjes!
Fijn om ook even iets positiefs te horen. Ik hoop voor je dat je jiet ongesteld wordt. Maar wat ik me afvraag waarom heb je 6 maanden clomid 50 en 100 gebruikt als het toch niet werkt, konde ze dat niet eerder ophogen, zou jou een paar maandan minder stress bezorg hebben ik zit nog in hey begin van mijn cyclus, vandaag dag 4. Ik probeer toch niet veel te hopen, maar hoop ntuurlijk we dat ik net als jij wel ga reageren op clomid 150. Bedankt! X
Heej heej, bij mij sloeg 50 en 100 mg ook niet aan dus naar de 150 mg. Dit sloeg gelukkig wel aan!!! Maaaaar...in de tussentijd ben ik ook afgevallen waardoor ik met 150 mg last kreeg van overstimulatie dus weer terug naar 100 mg. Ook hiermee overstimulatie (3 eitjes) dus zou de ronde daarna terug moeten naar 50 maar dit was niet meer nodig omdat ik in de ronde van 100 mg zwanger ben geworden. Helaas is dit niet goed afgelopen en ben 2 weken geleden gecuretteerd maar dat had niks met de clomid te maken. M.a.w.....maak je niet druk..de kans dat 150 mg aanslaat nadat 50 en 100 niet aansloegen is zeker aanwezig! Het zegt niks als 50 en 100 niet aansloeg. Succes meid en ik hoop uiteraard dat jij ook een paar mooie eitjes krijgt met 150 mg!
de 1e cyclus begon ik met 50 mg en deze sloeg aan. Dus cyclus 2 ook met 50 mg gedaan, deze sloeg niet aan, en ik werd ook niet ongesteld. dus rond dag 40/45 begonnen met provera. en door een fout van de assistente:x heb ik de derde cyclus ook met 50 mg gedaan, terwijl ik eigenlijk al met 100 had kunnen beginnen!! Dus eigenlijk een maand weggegooid! Maar je raadt het al, deze ronde mislukte ook, en werd pas ongesteld rond dag 45 met provera. De 4e cyclus ben ik dus begonnen met 100 mg, deze sloeg aan maar een beetje te goed. Ik had een ei !! van 40 mm!! Maar deze is niet gesprongen, want mijn progesteron was te laag. Dus weer mislukt! Vervolgens wel zelf ongesteld geworden maar weer rond dag 40. Toen cyclus 5 begonnen met 150 mg. Deze ronde had ik een eitje van rond de 20 cm, en is op de 18e dag gesprongen, en dag 30 0ngesteld geworden. Dus dit was super! Cyclus 6 is begonnen op 18 juni, ook weer een goed eitje die weer op dag 18, afgelopen dinsdag, is gesprongen. En nu is het afwachten! Dus het was echt flinke drama de laatste tijd, en zat ook helemaal niet goed in mijn vel. Sinds de laatste cyclussen goed gaan, voel ik me ook veel beter! Heb er gewoon vertrouwen in! ik weet dat het moeilijk is hoor, want op een gegeven moment had ik dat ook niet meer, omdat je steeds teleurgesteld wordt. Ben zelfs naar maatschappelijkwerk geweest. Maar dat heeft ook geholpen, kan het ook wat makkelijker relativeren! Dus heb hoop!!! volhouden!! de 4e cylcus ben ik met
Hey meid, dankje voor je berichtje. Wat jammer dat je zwangerschap niet goed is afgelopen. Ik hoop dat jij ook binnenkort opnieuw gezond zwanger wordt. Ik hoop echt dat 150 wel wat gaat doenn, want kijk echt tegen het spuiten van hormonen, dan ben ik er elke dag mee bezig en al die echo's wat erbij komt kijken. pffff. even afwachten dus..Veel sterkte meid!
Bah, wat vervelend. Ik heb net een hele stukje getypt en plotseling alles weg. Wat vervelend allemaal zeg, wel goed dat je je nu wel beter voelt. Dat is ook erg belangrijk. Ik hoop echt dat ik een eitje krijg met clomid 150, want zi erg tegen het hormoon spuiten. Ik heb onze kinderwens sinds kort ook verteld aan mijn ouders en schhoonouders en owww wat is dat een opluchting. Veel meer begrip en ondersteuning wat wel erg fijn is. Ik vind dat je vooral in deze periode, als je in de mmm zit echt steun kan gebruiken want dat heb ik in ieder geval hard nodig. Nogmaals bedankt voor je lieve bericht en ik hoop dat het ' lekkerder zitten in je vel zitten' binnenkort ook te zien mag zijn aan je buikjee X
Heej Meli, Omdat ik ook zo opzag tegen het spuiten ben ik ook iets langer doorgegaan dan normaal. De Clomid deed immers wat hij moest doen dus waarom iets anders? Wel had ik IUI willen doen zonder hormonen spuiten maar in mijn ziekenhuis werd gezegd dat ik na de clomid mee kon doen aan een studie en dat zou betekenen dat de pc random een volgende behandeling zou kiezen. Dat zagen wij al helemaal niet zitten, wij zijn geen experiment. Dus doorgegaan met de Clomid en dus goed aangeslagen. Wij hopen uiteraard ook dat wij snel weer zwanger mogen zijn...afwachten nu eerst..
Ik begrijp dat je dan niet voor een andere methode kiest, dat zou ik ook doen, tenzij ik merk dat ik na maanden nog steeds niet zwanger ben geworden van de medicatie. Ik hoop dat je snel goed nieuws te horen krijgt. Veel succes en sterkte met de wachttijden... X
Na 1.5 jaar ben ik met Clomid 50 mg zwanger geraakt, meteen na een keer gebruiken (de eerste 5 dagen van de menstruatie 1 pil).