Overgewicht en positief testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tania, Aug 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Linda: het verschilt enorm per VK/Gyn begrijp ik. In het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/119874-100-zwanger-81.html#post5320016 hoor je dat ook.

Als je de kans hebt, zou ik eens informeren of mensen ervaringen hebben met VK's of Gyn's in jouw buurt.

Persoonlijk word ik er een beetje moe van..er zijn ook genoeg dames die er andere ongezonde gewoontes op nahouden en die kriojgen niets te horen. En dik is niet per definitie ongezond! Maar goed..dat even terzijde.

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @hellen ja je heb wel gelijk hoor...maar ik ben altijd zo bang voor reacties...stom hea... dan ze dan zeggen dat de kilo's van de 1e zwangerschap er nog lekker aan zitten...ik maak me waarschijnlijk druk om niks:p

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het is ook niet leuk! Als je dik bent krijgt je overgewicht de schuld van alles, likt het. En sommige artsen ( mijn vorige gyn is er één) doen gewoon ronduit LOMP tegen dames met overgewicht.

En het blijft pijn doen als je zo wordt veroordeeld, ook al weet je zelf ook wle dat je echt waarde niet aan je buitenkant valt af te maten...

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Mijn VK heeft alleen gezegt dat het beter was dat ik naar een dieettist ging. Ik heb nog geen afspraak gemaakt nmaar ben het wel van plan. Verder was ze heel aardig en viel het me 100% mee. Ik heb wel het gevoel las ik sommige verhalen lees dat een Gyn wel vaker moeilijk doet

Share This Page