Zwangerschapskwaaltjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Silla, Dec 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hallo Dames,

Ik weet dat het hebben van wel of geen kwaaltjes niets hoeft te zeggen. Maar wat ik wel vreemd vind is dat ik tot 3 dgn voor mijn positive test echt last had van mijn borsten. Ik heb van mezelf al een vrij grote borstomvang en elke stap die ik toen zette deed zeer. Nu is het zo goed als weg?!
    Meestal voel ik wel weer wat tegen de avond, en soms wat aan de zijkand of prikkende tepels.
    Tevens heb ik continu een zeurend gevoel in mijn onderrug, en dit weekend last gehad van mijn linkerzij, linkeronderbuik en dus de linkerkant van mijn onderrug? Is dit normaal...
    Ik ben nu voor de 3e keer dit jaar zwanger, echter heb ik in Mei en Oktober een MK gehad (beide ook omstreeks de 6e week)....
    Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik dus mega onzeker ben.

Ik mag van mijn vlos al op 29/12 voor een echo...dan ben ik 6wkn en 5 dgn...
    Ik hoop dat alles tot die tijd goed blijft gaan gezien het beide keren omstreeks de 6e week fout ging.

Groetjes Silla

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb sinds zojuist weer bloedverlies!
    Dus het lijkt me duidelijk, mijn 3e MK komt eraan....

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi silla,

Wat vervelend voor je. Maar het hoeft geen miskraam te zijn tenzij het bloedverlies doorzet en het vruchtje word afgestoten.
    Hoe gaat het nu met je?

Groetjes Imke

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Imke,

Ik ben vandaag voor een echo geweest maar ze konden niets zien, maar willen ook nog niets uitsluiten. Ik moest bloed laten afnemen om mijn HCG te meten. We weten dus nog helemaal niets en ik moet nu nog een week wachten want op 28/12 moet ik terug.

Ik vroeg mij overigens het volgende af...ik heb 3 mnd getemperatuurd en ik registreerd dat op http://www.fertilityfriend.com 2x gaf hij een late eisprong gaan (tussen dag 19 en 21). Echter de laatste keer gaf hij hem in 1ste instantie op dag 13 aan later weer op dag 19 en toen ik een positieve zwangerschapstest had op dag 13?

Dus ik zit te rekenen....
    Als ik een eisprong had op dag 13, dan zou ik nu rond de 5 wkn en 3 dgn zwanger zijn.
    Maar als ik mijn eisprong op dag 19 had zou ik nu rond de 4 wkn en 6 dgn zijn....
    Is er dan nog een beetje hoop dat ik toch zwanger ben? (tuurlijk is het dan de vraag of het goed gaat) maar ik weet nu gewoon niet wat ik moet voelen, ben ik zwanger of niet?!

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oja,

De eerste keer dat ik een inwendige echo liet maken was ik 5 wkn en 6 dgn (dit was afgelopen mei) toen zag je duidelijk een vruchtzak...
    Nu met 5 wkn en 3 dgn niet, is dat gebruikelijk?

6. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Silla,

Het komt voor dat je nog niets ziet op de echo...Misschien is de eisprong wel heel anders verlopen dan word gedacht. Ik wil je geen vals hoop geven en ik wil je ook niet enorm teleurstellen. Jij en wij moeten echt afwachten wat de uitslag zal zijn op de 28e
    Ik ga ontzettend voor je duimen en aan je denken de 28e.

Liefs imke

Share This Page