vaginale spataders => verplicht stoppen met werken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Franou, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franou

Franou Lid

11 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lap, tot zover de zwangerschap zonder kwaaltjes. Heb namelijk last van vaginale spataders. Nu ben ik bang dat ik in het kort moet stoppen met werken? Is dat zo? Ben nog maar bijna 15 weken ver, dus nu thuis zitten is echt niet mogelijk :x. Ik heb een bureaujob dus ik zit de ganse dag (ik werk ook fulltime)... Iemand raad?

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Waarom zou je niet kunnen werken met spataderen op je schaamlippen? Ik zie daar geen gevaar in of ben ik een leek?

Ik zou er iig niet door stoppen met werken mits er geen gevaar is voor de baby en jij en die zie ik niet.

3. Franou

Franou Lid

11 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    omdat ik gehoord heb dat je dan meer zou moeten rusten? Oef, ik wil helemaal niet stoppen met werken:)

4. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    lijkt me niet dat je daarom moet stoppen met werken.
    vervelend is het wel maar ik kan er gewoon alles mee ;)
    bij mij heeft het voornamelijk te maken met de druk die erop zit en dat doet soms ook wel pijn maar verder nee liever dat als die eeuwige jeuk ;)

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zou je daarvoor moeten stoppen met werken, dat heb ik echt nog nooit gehoord.

6. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest er een beetje om lachen, sorry. Met spataderen op je benen kun je toch ook werken? Als je denkt meer rust nodig te hebben kun je beter de huishoudelijke taken meer aan je partner overlaten, echt minder werken is echt niet nodig!

:D

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan wel helpen om op een harde ondergrond te zitten, dus bv een andere stoel als je nu een vrij zachte zitting hebt. Maar stoppen met werken vanwege spataders? Nah, niet nodig hoor!

Deel Deze Pagina