overgewicht en zwanger willen worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by keina, Mar 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ester75

ester75 Lid

Apr 21, 2009
    22
    0
    0
    Hallo Meiden,

Dat rot overgewicht ook he, daar wordt het zo snel opgegooid..........ik snap dat ook echt niet hoor. Ik ben met 105 kilo zwanger geworden van m'n dochter, waar ik wel 3 jaar over gedaan heb, toen zij 6 maanden was zijn we van start gegaan voor een 2e, m'n dochter is nu bijna 2 en half en helaas is een tweede er nog steeds niet.
    Loop nu alweer een tijdje bij de gyn. en hun hebben het daar gelukkig helemaal niet over m'n overgewicht, in de drie daar dat ik voor m'n dochter bezig was heb ik er trouwens ook nooit wat over gehoord. Heb nu net m'n eileiders door laten spuiten en wederom wenste m'n gyn. me veel succes! Over 3 maanden terugkomen, als het niet raak is en dag gaan we waarschijnlijk voor iui, misschien dat dan m'n overgewicht wel ter sprake komt, vandaar dat ik wel al een maand of 2 bezig ben met afvallen en er nu 10 kilo kwijt ben.

Nu is het voor ons de aankomende twee weken wachten (gister en vandaag vruchtbaar geweest) weer heel spannend allemaal. Hoop echt dat het raak is!!! Zeker omdat m'n eileiders doorgespoten zijn!!!! En m'n overgewicht........ach ja, dat heb ik nu 1 maal!!

Liefs Ester

2. chris79

chris79 Lid

Feb 18, 2009
    13
    0
    0
    Ook ik heb overgewicht. Ik weeg 92 kilo en ben maar 1.68. We zijn met ronde 1 bezig dus ben erg benieuwd. Ik ben sinds sept 08 gestopt met de pil en heb een vrij regelmatige cyclus van 25 dagen.

3. ester75

ester75 Lid

Apr 21, 2009
    22
    0
    0
    Hai Chris,

Succes met zwanger worden meid. Hoop voor je dat het snel raak is,

Groetjes

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @esther: Hoop voor je dat het deze maand raak is.

@Chris: J hebt wel een korte cyclus, hoop ook voor jou dat het deze maand goed komt en dat er een klein wonder komt.

5. hallokarinahier

hallokarinahier Actief lid

Feb 22, 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    Ha meiden,

Ook ik ben te zwaar en ben inmiddels al zeker 4 jaar niet meer aan de pil.
    In de loop der tijd is, volgens mij, mijn cyclus wel langer geworden maar zit nu tussen de 31 en 35 dagen.
    Het is tot nu toe dus nog niet (spontaan) gelukt zwanger te raken.
    Eind vorig jaar zijn we naar de gyn gegaan en hebben sinds vorige maand alle tests/onderzoeken achter de rug, en er mankeert niets aan ons. :-s
    De gyn gaf wel aan dat het misschien beter is om wat af te vallen, maar dat wil niet echt lukken, zucht.
    Aan de ene kant denk ik dat het hier niet persé aan hoeft te liggen dat het zwanger worden niet lukt, aan de andere kant zoek ik misschien een excuus om niet af te hoeven vallen terwijl dat natuurlijk altijd goed is!
    Ben nu bezig met mijn 4e templijst en heb ovutests gebruikt.
    Mijn temp is duidelijk omhoog gegaan na de positieve ovutest op dag 16 en ik had vanmorgen voor de 3e dag op rij een temp van 36.7 (voor de eisprong is ie gem. 36.4 of lager).

Nog 4 dagen wachten... [-o<

6. Canna

Canna Actief lid

Apr 20, 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Karina

Het lijkt mij toch wel prettig om zeker te weten dat verder alles goed is! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

7. hallokarinahier

Feb 22, 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    @ Canna: dat is ook wel zo, maar toch lukt het dus niet en das echt frustrerend vind ik. Ik heb de moed voor deze ronde ook alweer opgegeven. Vanmorgen nog getest = negatief en ook wat roze afgeveegd en ik voel :evil: al aandringen, de vlerken! *ZUCHT*.

8. 1984

1984 Niet meer actief

Goedenmorgen,

Hier een BMI van 31.7 dus ook overgewicht ben nu bij ronde 10 alweer dus denk soms zelf ook dat het daardoor kan komen maarja we zullen zien.

Ik ga niet keihard proberen af te vallen want dat helpt er ook niet bij bij het zwanger worden dus ik let gewoon op met wat ik eet maar ga mezelf niet verhongeren of iets. Mijn mannetje vind mij juist super zo!

Groetjes

9. hallokarinahier

Feb 22, 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    helaas... :evil: :c: :c: :c:

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Balen Karin :(
    Ik zit nu in mijn vruchtbare periode 28&29 april)positieve ovutest dus wij zijn flink aan de klus :)

11. anne13528

anne13528 Actief lid

May 11, 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hallo

Om gezondheidsredenen moest ik ook afvallen. had nog steeds overgewicht maar ik ben in ronde 1 gelijk zwanger geraakt. bij mij was een ziekte de oorzaak dat ik af moest vallen. mijn man wilde niet met kind zitten zonder mij vandaar dat ik de knop heb omgezet en ben gaan afvallen. het wil volgens mij niet altijd zeggen dat je niet zwanger kunt worden als je te zwaar bent, maar de risico's in je zwangerschap zijn gewoon groter en dat willen doktoren niet op hun geweten hebben als het mis gaat. vandaar hun advies afvallen dan kun je ze niet meer verwijten dat ze niks gezegt hebben. zo heb ik dat gezien tijdens een rondje doctoren.

veel succes met alles.

Groetjes

12. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Even een update-je, ben in ronde twee zwanger geraakt met al mijn overgewicht en al :D
    Alle meiden waarbij het nog niet zo wil lukken: Heel veel sterkte en ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is, met of zonder jullie extra kilo's ;)

13. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ collo Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!

14. Canna

Canna Actief lid

Apr 20, 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd!!!

15. Icl

Icl Lid

Jun 11, 2008
    33
    0
    0
    Gefeliciteerd Collo \:D/

16. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb zelf ook flink overgewicht, toen ik zwanger raakte woog ik precies 100 bij een lengte van 1.62 :( Maar ben in ronde 2 al zwanger geraakt en nu ben ik zelf 3 kilo afgevallen en voel me super goed!
    Succes aan alle meiden!!

17. sweettime

sweettime Lid

Feb 12, 2009
    36
    0
    0
    Helpende
    Almelo
    Collo

GEFELICITEERD :D

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ongeveer 20 kilo te zwaar...

Ben wederom begonnen met gezond eten en ik ben v.a. afgelopen donderdag weer serieus onder (fiso begeleiding) aan het sporten. 2 x in de week.
    Ik ben ook heel blij dat mijn man nu ook mee doet met gezond eten. (hij is 30 kilo te zwaar.. helpt ook niet...) Maar ik heb bij hem het klussen maar betiteld als sporten... hihi.

Ik was al 18 kilo kwijt geraakt alleen door een burnout er weer 7 bij... En alleen maar door te eten wat ik mag volgens het voedingscentrum.

Ik wens iedereen succes met zwanger worden!

lfs Muurtje

19. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik zit ongeveer op het zelde gewicht als jou... wel heel blij te horen dat je zwanger bent! begon nu na 6 pogingen toch ook al wat bang te worden.

Veel geluk meid! x

20. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Ik heb ook overgewicht,
    ik weeg 115 kilo bij een lengte van 172.
    Maar heb een super zwangerschap zonder complicaties gehad en een hele fijne bevalling gehad die ik qua pijn achteraf reuze mee vond vallen.
    Oja, en ik ben in ronde 4 zwanger geraakt en heb een hele regelmatige menstruatie.
    Dus volgens mij zijn het gewoon bakerpraatjes, zo hebben ze altijd wat te nuilen.
    Dit is niet goed, dat is niet goed.......
    Gewoon op je eigen gevoel afgaan en je weet zelf het beste wat goed is....

Share This Page