Lijkt innesteling, maar te vroeg?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Twingy, May 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twingy

Twingy Lid

May 7, 2009
    21
    0
    0
    Hallo allemaal,

In een ander topic beschreef ik dat ik gisteren (dag 13 van mijn cyclus) naar mijn mening mijn eisprong gevoeld heb.

Nu ging ik net naar de wc, en had ik bij het vegen een héél klein beetje roze/rood bloedverlies, echt minimaal. Heb ook nog steeds buikpijn onderin.

Kan het zijn dat dit een innesteling is? Nee toch? Ik kom dom over nu hoor, maar frummel 1 kwam onverwachts dus ik weet niet meer wanneer ik dat bloedinkje gehad heb, omdat ik daar niet op gelet heb. Maar ik dacht dat dat pas ongeveer een week na je eisprong kwam toch?

Vriendlief hebben 1 en 3 dagen voor de eisprong (toevallig hoor) geklust, maar dan nog, een innesteling is toch pas later?
    Ohh, help me van deze onzekerheid af :D

Wat zou dit kunnen zijn?
    Liefs!

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hoi Twingy,

De kans lijkt mij bijzonder klein dat dit je innesteling was, je ei heeft er wel een paar dagen voor nodig om je baarmoeder te bereiken. Ik denk dat er twee opties zijn:

1. Je bloedt bij de eisprong (schijnen meer vrouwen te hebben)
    2. Weet je zeker dat je ei pas gisteren was? Als hij een paar dagen eerder sprong zou het wél een innesteling kunnen wezen

Hmm, afwachten maar ;)

3. Twingy

Twingy Lid

May 7, 2009
    21
    0
    0
    Hoihoi,

1. Ja zou kunnen, al heb ik dat nog nooit eerder gehad. Dit is de eerste keer dat ik (licht) bloedverlies heb halverwege de cyclus.
    2. Nee niet helemaal zeker, gisterenochtend had ik de symptomen, kunnen die ook na je eitje komen dan?

Dank je wel! :)

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ligt eraan wat je symptomen waren (heb dat topic niet gelezen). Je lijf kan je zo voor de gek houden... Uiteindelijk komt het neer op gokken :)

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De innesteling is 7-10 dagen na je eisprong, ik denk dat de bloeding en de buikpijn te maken hebben met je eisprong. Succes!

6. Twingy

Twingy Lid

May 7, 2009
    21
    0
    0
    Afwachten dus :D
    Bedankt dames, en sorry voor de domme vraag #-o

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Twingy: Het was helemaal geen domme vraag, en als je hem niet stelt kom je het antwoord natuurlijk nooit te weten. Succes met deze ronde (en de eventuele volgende natuurlijk!)

8. Twingy

Twingy Lid

May 7, 2009
    21
    0
    0
    Bedankt, en jij natuurlijk ook succes!
    Ik lees dat je morgen mag testen, zenuwachtig? =D>

9. Ik denk ook dat het je eisprong is, ik had het de laatste 2 maanden voor ik zwanger werd ook. Bij mij was het slijm, met een lichtroze veeg.

10. Twingy

Twingy Lid

May 7, 2009
    21
    0
    0
    Hallo dames,

Sorry hoor, daar ben ik weer even :(

Ik maak me een beetje zorgen, het bloedverlies houdt aan, en het begint echt op een mini menstruatie te lijken #-o

Het wordt ook een beetje slijmerig/slierterig & met hele kleine stolseltjes (sorry voor de details :| ) De buikpijn begint ook zeurderig te worden, echt menstruatiepijn in het klein zeg maar!
    Tsja, maak me een beetje zorgen, herkent iemand dit, is dit normaal?

Waar kan dit op duiden?

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Twingy: Als je je echt zorgen maakt, kun je maar beter even bij je HA langsgaan, lijkt mij.

12. Twingy

Twingy Lid

May 7, 2009
    21
    0
    0
    Ik heb de vervangende huisartsendienst gebeld (leuk, hemelvaart), en die zegt dat het eigenlijk gewoon botte pech is, dat zo'n bloeding niets te betekenen heeft. Pas als ik misselijk word, of koorts krijg, hoef ik me zorgen te maken! Fijn! :-D

Share This Page