He meiden, gisterenochtend hebben we geklust en vandaag heb ik vruchtbaar slijm. Heb nog geen ovu-test gedaan, maar die van gisteren liet zien dat m'n ei er aan zit te komen. Wanneer kunnen we het beste weer klussen? Vanavond nog of beter morgenochtend weer? Wil niet m'n ei missen maar wil ook wel 'gebruik maken' van de beste kwaliteit zaadjes aangezien vriendlief nog maar één zaadjesfabriek heeft Tnx!
Ze zeggen dat de om de dag klussen beter is voor de kwaliteit van het zaad en om de dag klussen moet inprincipe ook voldoende zijn. Maar een keertje extra kan natuurlijk geen kwaad, hoewel ik denk dat om de dag wel echt voldoende is (doen we zelf ook).
Nou heb het even opgezocht in het boek van Mariel Kroon (Zwanger Worden) en daar staat dat je bij een regelmatige cyclus vanaf de tweede week ongeveer een dag of tien om de dag moet vrijen. Dan ligt er altijd een voorraadje verse zaadjes klaar en dat je dus niet het risico loopt een maand te missen. Morgenochtend dus maar weer
Ja zoiets dacht ik dus ook al ergends gelezen te hebben.. Nou veel klusplezier dan maar de komende dagen en succes! Hoop dat je snel posi mag testen