innesteling???

Discussion in 'Zwanger worden' started by junior1, Mar 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hallo, even een vraagje?

Afgelopen donderdag (ongeveer een week na mijn ei) kreeg ik wat roze afscheiding. Nu is het licht bruine afscheiding. Normaalgesproken zou ik pas aanstaande zondag een beetje gaan bloeden en donderdag echt ongesteld worden. Dus dit zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Toch?

Zijn er vrouwen, die hetzelfde hebben gehad en dat het inderdaad een innesteling was?? Of blijkt het toch meestal een vroeg begin van de menstruatie te zijn????

Wat zijn jullie ervaringen? Oh ja, en hoe lang hield die afscheiding aan?

2. kleuterjuffie

Sep 28, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ook ik had dit een week na mn eisprong. Maar had ook buikpijn en steken in mn borsten. Ik heb er nu ongeveer 5 dagen last van.
    Vanmorgen had ik een positieve zwangerschapstest, dus het was innestelingsbloed!
    Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.

3. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Kleuterjuffie, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

Dat geeft een mens hoop :) Ik heb verder weinig symptomen. Beetje rommelige buik en een berehonger, hihi.

4. kleuterjuffie

Sep 28, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!!! Jouw symptomen klinken hetzelfde als die ik had, dus hopen maar!

5. snooky

snooky Lid

Jan 31, 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik heb afgelopen maandag mijn ei gehad. Dit heb ik gezien omdat ik temperatuur. Nu ben ik dinsdag de hele dag misselijk geweest. Vanmorgen had ik ineens 'bruin bloed'. Maar ik zit nu op op dag 7 na mijn ei. Zou dit dan een innesteling zijn? Ik kan toch niet nu al ongesteld worden? Verder zijn mijn darmen rommelig en heb wat last van maagzuur??

6. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd, .....en iid het kan innestelingsbloed zijn maar ook een begin van je menstruatie.

7. snooky

snooky Lid

Jan 31, 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je ongesteld worden 7 dagen na je eisprong? Ik dacht dat dit altijd na ongeveer 14 dagen was?

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik wil de hoop niet bederven hoor ;) maar ik had m'n vorige cyclus ook 7 dagen na m'n ei al wat roze afscheiding... dat hield een week aan, en toen pas m'n echt menstruatie :( Dit heb ik normaal nooit, dus ik hoopte ook op een innestelling, maar helaas! Maar tuurlijk kan het ook wel een innestelling zijn!! Maarja voor alle symptomen geldt bijna, kan van menstruatie zijn, of van het zwangerschap... zo blijf je elke ronde toch weer in spanning ;)

9. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ja, ik word knettergek van die spanning steeds!!!!

Ik denk toch dat ik ongesteld word want er is een heel klein beetje rood bij het bruin gekomen. Hmmmm...

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    en ik wil ook niet de pret bederven maar ik had ook precies hetzelfde........2 maanden al dat ik roze slijm heb na mn ei en daarna gewoon netjes volgends cyclus ongie dus ja......hahamaar hoor t natuurlijk wel voor je

11. 007Poema

007Poema Lid

Jun 25, 2008
    56
    0
    0
    Ook ik vraag me af wat er aan de hand is daar beneden bij mij...
    Ik zit veel te vroeg in mijn cyclus om al ongi te zijn, maar ik had wel afgelopen vrijdag wat rozig bloed en daarna bruine afscheiding. Maar als ik ongi ben dan ben ik dat de eerste dagen altijd heel erg heftig, en nu is er zo weinig aan de hand dat ik aan een inlegkruisje genoeg heb... (waar ik anders met de meeste absorptiekracht al na 2 uur moet gaan verschonen wil ik niet doorlekken...)

Dat innestelingsbloed, komt dat altijd op ongeveer hetzelfde moment als de ongesteldheid of juist ervoor?

En wanneer kan er dan getest worden?

En nu maar hopen dat ik morgen wakker word zonder een half bloedbad en dat ik niet voor niks loop te hopen...

12. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Innesteling is volgens mij meestal eerder dan je menstruatie. Maar het kan ook op dezelfde tijd. Ik heb zoveel verhalen gelezen dat ik de indruk krijg dat echt alles kan :)

Hebben de mensen die bruinverlies hebben/hadden en toch zwanger zijn ook krampjes??? Of alleen het bruinverlies?

13. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hebben jullie ook dat het 's ochtends zwaarder is en dan opdroogt gedurende de dag?

14. snooky

snooky Lid

Jan 31, 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben dus vandaag ongesteld geworden. Dit is pas dag 9 na eisprong... Is dit normaal. Vorige cyclus was het ook al dag 10 na eisprong? Ik maak me echt zorgen....:(

15. kleuterjuffie

Sep 28, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben de mensen die bruinverlies hebben/hadden en toch zwanger zijn ook krampjes??? Of alleen het bruinverlies?[/QUOTE]

Ik had idd ook buikpijn/ krampjes bij het bloedverlies.
    @ Junior: Mag je nog steeds niet testen?

16. 007Poema

007Poema Lid

Jun 25, 2008
    56
    0
    0
    Bij mij is het bruinige nu weer helemaal weg... Zou dus over een weekje ofzo eigenlijk ongesteld moeten worden. Kan het niet helemaal bepalen omdat ik niet erg regelmatig ben de laatste maanden.

Ik heb normaal dus niet tussentijds afscheiding, vandaar dat ik toch maar weer hoop heb deze maand...

17. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Kleuterjuffie, ik heb vanochtend positief getest!!!! Ik ben echt helemaal in de wolken!!!!!!

007Poema, ik duim voor je!!!!

18. kleuterjuffie

Sep 28, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa Junior1,

Wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd! Is het bij jou ook de eerste?

@ 007Poema: Heb je ook nog andere zwangerschapsverschijnselen?

19. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ja het is mijn eerste. Ik ben echt een beetje de weg kwijt, hihi.

Ik heb eigenlijk niet zoveel verschijnselen. Beetje bruinverlies nog, en vooral veel honger. Af en toe wat kleine krampjes of een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Maar tot nu toe mag ik echt niet klagen.

En jij?

20. kleuterjuffie

Sep 28, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij is het ook de eerste.
    Ik heb in oktober een mk gehad, was toen 10 wk zwanger.
    Vind het daarom best moeilijk om er nu van te genieten, wil eerst die 12 weken door zijn.

Share This Page