overgewicht en zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lamiss, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal best zijn hoor, dat het VAAK moeilijker gaat als je overgewicht hebt, maar dat HOEFT natuurlijk niet. Mijn BMI is net geen 40 en ik was in een ronde zwanger. Ook ik was heel bang dat het niet zou lukken of heel lang zou gaan duren doordat ik zo zwaar ben, maar weet je..... Onderzoeken geven altijd percentages aan en dat dan van een groep vrouwen. En ik (en jij, en iedereen...) ben geen groep vrouwen maar ben er maar eentje. Dus veel kan je er niet over zeggen, van te voren. Dat denk ik tenminste...

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier ook flink overgewicht. En bij de eerste was ik binnen 6 maanden zwanger en nu in de 8ste maand...

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Thanks voor jullie reacties dames.. Je kunt je zo onzeker gaan voelen door al die verhalen :)

4. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

Mar 30, 2009
    841
    0
    0
    Ik heb ook flink overgewicht.toen uk stopte met de pil,ruim half jaar niet ongi.toen naar gym geweest,kreeg te horen te zwaar.ik moest probere af te vallen of zo cyclus op gang kwam (was er in sept geweest),dag erna werd ik weer ongi.in dec was ik al 14 kg kwijt. Achteraf terug gerekend ook in dec (2e kerstdag) zwanger geraakt.ben nu al bijna 7 mnd gelukkige mama van een dochtertje.
    Succes met proberen zwanger te raken.
    Gr

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Ik heb ook altjd gedacht dat over gewicht invloed had om zwanger te worden. Ik heb een bmi van 38. Ben in de 3de ronde zwanger geraakt. Helaas is dit mis gegaan. Zit nu in de volgende ronde en hoop dat het weer snel raak is.
    Dus ik denk dat het er niks mee te maken heeft.

Share This Page