Ik weet niet wat het is, vandaar dat ik is kijk of jullie hier misschien vaker mee te maken hebben gehad of dit herkennen. Ik was 3 april voor het laatst ongesteld. Ik heb een cyclus van 32 tot 38 dagen. Ik ben vanaf mijn vruchtbare periode steeds bruin bloed gaan verliezen tot aan nu. Ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden maar er is nog niks te bekennen. Wel heb ik vanochtend een langwerpig stolsel met slijm verloren. Geen idee wat het is. Ik ben al vanaf eind september gestopt, dus het zou ontpillen kunnen zijn? We zijn deze maand voor het eerst begonnen om zwanger te worden voor een derde kindje, maar ik vraag me af of er wel een eisprong is geweest omdat ik vanaf de vruchtbare periode tot nu bruinverlies heb. Het is niet veel. Wat denken jullie wat dit is? Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar het zou te vroeg kunnen zijn, deze was hartstikke wit. Ik hoop dus dat als ik weer ongesteld wordt, het dus even goed doorzet zodat ik hier de volgende maand geen last van heb. Alvast bedankt voor jullie reactie's.