ik heb lichtjes overgewicht, en ben ook aan het oef voor een wondertje, ik let op men eten dus op hoop van zegen! alvast een goede zwangerschap toegewenst
Hoi allemaal, Ook ik nog op het wachtbankje.. Ga morgen denk nog eens een testje wagen.. En anders gewoon geduld hebben.. Vindt best vervelend dat me lichaam me zo in de maling neemt! Succes allemaal x
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Eindelijk een topic waarin meiden die echt heel zwaar zijn (130kg +) ook zwanger kunnen worden. Inmiddels zitten wij in ronde 16. En ben ik weer begonnen met afvallen vanaf 1 mei. Ik ben aleens eerder veel afgevallen dus ik weet dat ik het kan. Hopelijk werkt het positief op het zwanger worden.
Hoi! Hier een BMI van 36, ook veel te zwaar dus, maar de eerste keer was het binnen 3 maanden raak, helaas bleef dit beebje niet plakken, maar 3 maanden later was ik weer zwanger. Nu 17 weken alweer ondertussen, dus het kan echt wel hoor. Mijn cyclus varieerde trouwens wel een beetje russen de 25 en 30 dagen....
sorien, Hoe oud ben je als ik vragen mag? En was het de eerste x dan raak of hoeveel rondes heb je gehad! Ik ben namelijk 25 , 1.65 lang en 89 kilo had het zelfde gevoel als jou! En hoe voelde je dat je zwanger was wat waren je eerste symptomen? natuurlijk ook super gefeliciteerd voor jullie!
tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben 22 jaar. Ik ben ruim 2 jaar bezig geweest om met mijn ex zwanger te worden. al snel kwamen ze er achter dat ik geen ei sprong had. Toen zijn we begonnen met clomid dat heb ik een jaar lang zonder resultaat gebruikt. Daarna is het uitgegaan omdat mijn ex-vriend op het verkeerde pad terecht kwam. Toen ben ik bij een goede vriend gaan wonen aan de andere kant van nederland. En uit een vriendschap groeide een relatie. We dachten dat we weer de medische molen inmoesten ik had tenslotte geen ei sprong. We zijn er 2 maanden totaal niet mee bezig geweest. En je raad het al ik werd zwanger. Ik had totaalgeen beeld van hoe mijn cyclus was. Maar ik merktte wel dat ik wat misselijk was eerst dacht ik dat ik ziek zou worden. Want er heerst op het moment griep. De dag er na kwamen er een hoop testen van zwanger en kids binnen ook ovaluatietesten en toen heb ik toch maar een testje gewaagd. Er kwam heel even een tweede lichte streepje te staan maar die verdween weer na 15 minuten. Ik dacht dus van hmm het zal wel. De volgende dag toch maar een testje gedaan en die was postief nu inmiddels al 10 testen gedaan en ze worden steeds donkerder ..Dus als ik je een tip mag geven probeer het los te laten dat heb ik ook gedaan en nu na twee rondes al zwanger! en mijn riend heeft trouwens ook overgewicht